29 Şubat 2012 Çarşamba

H&M MARNİ KOLEKSİYON DAVETİYESİ !


Sevgili arkadaşlar çoğunuzun bildiği üzere 7 martta H&M - Marni koleksiyonu satışa sunuluyor . Elimde 1 adet 2 kişilik  özel satış ve indirim davetiyesi bulunmakta . 7 Mart Çarşamba günü İstinye Park H&M 19:00 ve 23:00 Saatleri arasında . Ben gitmeyi çok istedim ama ne yazık ki iş yoğunluğundan ve istinye parkın bana birazcık uzak olmasından ötürü vazgeçtim. Davetiyem boş durmasın diyede aranızdan birine vermek istedim :) Küçün çaplı bir çekiliş yani öyle koşul falan yok . Sadece mail adresinizi (gerçekten gitmek istiyorsanız tabi ) yorum bırakın.Yarın seçiceğim kişiye davetiyeyi mail olarak göndericem çünkü eğer gidicekseniz lcv yaptırmanız lazım :)
Takipte kalın :)

BU ETKİNLİK SONA ERMİŞTİR !

5 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ne yazık ki davetiyem 1 adet ama 2 kişilik ..katılımlara göre yarın küçük bir çekilişle belirlicem tabi katılım olursa :)

    YanıtlaSil
  4. kusura bakma Elidaa, postunu gorur gormez damdan duser gibi yanit yazdim. :) dilerim, sansli kisi ben olurum ve iki kisi olarak gidebiliriz. :)

    YanıtlaSil
  5. Yok cnm ne kusuru :) Zaten böyle giderse şanslı kişi siz olucaksınız :) Yarın gün içinde duyurucam iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...