20 Şubat 2012 Pazartesi

HAFTA SONU HALLERİ !

Günaydınlar ve iyi haftalar diliyorum hepinize
Bu haftasonu diğerlerine göre daha hızlı geçti benim için iyide oldu .. Eski bir arkadaşımla buluştum , güzel bir haftasonu oldu ..Ne varsa eskilerde var diye bir laf varya bence her fırsatta kendini kanıtlıyor artık siz anlayın :)Ayrıca şu ennn en ağırından  bir pazartesi sendromu yaşıyorummm :) Çünküüü acayipp uykum varr.Bir mucize olsa kar yağsa , çığ düşse ( gülmeyinnnn valla  oturduğum semtin iklim koşulları çığ tehlikesine gayet müsait ) işe gidemesek dedim ama hava süper :)


Geçirdiğim atraksiyonlu haftasonu içerisinde Akbatıyı ziyaret fırsatım olduğu için yine dayanamadım yaa :) H&M e el attık bi :) Yeni sezonu gelmiş fakat , mağazalar arası ürün farklılıklarından dolayı istediğimiz bazı şeyleri bulamadık Ufakta olsa bir şeyler aldım ama ne yazık ki fotograflayamadım yarına inşallah .Aslında istediğim bir kot gömlek almaktı ama istediğim gibi hafif uzunca bulamıyorum (taytla giymek için ) Bilen , gören, duyan olursaaa ses etsinn :)

Ayrıca şu son dönemin modası parlakkkkkk kazaklar varya ( bknz:aşağı  :) h&m de 19,95 gibi komik bir fiyataydı .Ben almadım çünkü biliyorum alıp giymicektim , dolap beklicekti :) Ama siz çok beğeniyorsanız kaçırmayın derim.Onun dışında yine pazar alanından hallice bir h&m le karşı karşıyaydık :)




İşte böyle bir hafta sonuydu benimkisi umarım hepiniz için güzel geçmiştir ..İlerleyen postlar içi takipte kalın :)
veee anketii cevaplamayı unutmayın :)

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...