9 Şubat 2012 Perşembe

HAFTANIN ÇATLAĞI !!

Günaydınlar herkese
Artık bugünde kardı , kıştı bahsetmek istemiyorum ama yineee kar yinee kar :) Bir yere giderken acaba dönerken kar bastırır mı korkusuyla yaşıyoruz :) fobi oluştu vallahi :) ee hal böyle olunca ev-iş-ev-iş-ev , evin içinde çeşitli odalar , wc hahaha :) napalım insanın giyinesi gelmiyor vallahi .Bende yine bir ev halimde oje sürüyüm dedim.Ayrıca sanmayın ki ben hep oje sürebiliyordum son bir senedir becerebiliyorum yaşım 25 bendeki beceriyi hesap edin yani :) Geçenlerde şuuu yazımda  bir adet china glaze oje aldığımı söylemiştim sonunda uyguladım veee yine çatlakla .Yılan gibi oldu valla :)




Takipte kalın ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...