16 Şubat 2012 Perşembe

HAFTANIN OJESİ : MİNT

Eee o kadar çok mint aşağı mint yukarı dedik ki ojesinden bahsetmek , bahsedip de almamak , alıp da uygulamamak olmaz dıı çok ayıp olurdu :) Evde çok tepkiye neden olan mint ojelerimi sizinle de paylaşmak istedim :) ''gece uyurken ojelerini silicez '' durumuna kadar geldi olay :) amaaaa ben yazın görücemm herkesiii aaa bu renk çok moda , aa ben de bu renk oje istiyorumm , yokkkk canımmmm :) Ben ya beğenmezsem mantığıyla o kadar para vermek istemediğim için fiyat ve kıvam olarak çoğunlukla tercih ettiğim markalardan Flormarı tercih ettim yoksa Essieninde süper bir mint rengi var ama açık konuşuyum cimriliğim tuttu :) Flormar 424 nolu mint ojeden acayip memnun kaldım.Hiç dalgalanma yapmadı .Tek kat bile yeterdi ama sağlam olsun diye 2 kat sürdüm .Tavsiye edilir :)

flaşlı-flaşsız 

No:424

Şişede durduğu gibi duran cinsten :) 

4 yorum:

  1. güzelmiş, yaza bronzlaşınca daha iyi durabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Evet aslında yazlık bir renk :) Dayanamadım denedim sürekli gözlerim ellerime takılıyo :)

    YanıtlaSil
  3. şimdiden bitirme bence :))) yaza bu rengi hiçbir yrde bulamayabilirsin, bu yaz patlama yapıcak bu renk, tiril tiril elbiseler tshirtler ohhhh süper :))

    sevgiler

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bencede yazın pek bulamayabiliriz şimdi bile rafta 1 , 2 tane görüyorum :) o zmnnn hemen yaz gelsinde renklenelimm :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...