5 Şubat 2012 Pazar

HAYAT BİZE MUTLU OLMA ŞANSI VERMEDİ SEVGİLİ !



2011 in son günleriydi...şuyum olsun buyum olsun ama en çokta huzurum olsun demiştim 2012 yılı için.. sadece istediğim buydu..31.Aralık.2011 gecesi herkes 10 dan geriye sayarken ben içimden sadece daha nice senelere ''Biz'' olalım demiştim Huzur ve biz ... aradan bir kaç gün geçti nerden bilecektim ki 10 dak. içinde hayatımızın altüst olacağını...Bugün tam 1 ay oldu hayatımız talan olalı ...Herkes hiç bir şey olmamış gibi hayatına kaldığı yerden devam ediyor gülüyor , eğleniyor , çok kolaymış gibi sadece akıl veriyor ...Ama ben ? biz ? Mutsuzluğumuza sebep olanlar umarım hayatları boyunca gülmezler ...


Kusura bakma 2012 bana verdiklerini istemiyorum...ne paranı , ne pulunu ben sadece huzurumu istiyorum ..bir mucize istiyorum ....


EN SEVDİĞİME İTAFEN ...UZAKTA OLSANDA İÇİMDE HEP BİZ OLUCAZ...


2 yorum:

  1. seni çok iyi anlıyorum her postumun sonunda huzurlu haftalar dilerim yazarım genelde :) altında yatandır sorun aslında sadece huzur , biraz zor bulanlardanım bende ama geçiyor geçiyor geçiyor ( kendini kandırmaca )ama yinede geçerr :)

    iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın canım geçiyor ama hiç unutulmuyor ..geçene kadarda adamı yiyip bitiriyor ..Geriye kalandan geçmiş olsa ne olucak diyorsun :S İşte mucize tam bu esnada kurtarıyor bizi.. hayırlısııı ....

    İyi haftalar :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...