4 Şubat 2012 Cumartesi

İNTERESTİNG 3 !

Günaydınlar herkese :)
Yine apar topar geçen bir haftanın sonuna geldik , allahtan bugün hava iyi :)

Haftasonları olduğu zaman moda dışında postlar hazırlamak daha çok hoşuma gidiyor son zamanlarda.Bir kaç seferdir yaptığım İnteresting postlarının bir devamı var bugün karşınızda aaa canım hep ne giydim , ne aldım , ne sattım mı konuşucaz zaten önümüz fashion haftası bol bol malzeme çıkar herkese :)

İnterestinglerden biri benim twitter açmam canlar :) amannn ne kalabalıkmışş öylee herkes orda valla kimsenin hızına yetişemiyorum ve twitter kullanıcısı arkadaşların uyumadığını düşünüyorum :) Gün içinde takip ettiğim kişiler uyuyup , uyanıyorum bütün gece döktürmüşler yine ne zaman uyuyo bunlar , ne zaman kalkıyoo :) Hee bide hopladım,zıpladım,zıçtım,mıçtım vb. günlük faliyetlerini en ince detayıyla yazan tipler var (mış ) .İlginç bir yermiş şu twit dünyası :)



Yaaa bu benim masam olsun ama ben başka bir model seçmek istiyorum :) Valla güzell 

Şu an ben böyleyim mesela :) 

Kesin yaptıran olur bundan ! Hatta Esra-Ceyda kardeşler mi ne onlar bu akımın öncüsü olsun  hello kittyli pembe jeeplerine yaptırsınlar :) 

aaaa bizde diyoruz ki topuklu ayakkabı neden ayak ağrıtıyor cık cık cık :) 

ayyy biz pek bi fenayızzz ya :) 

Şimdilik bu kadar herkese mutlu haftasonları diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...