13 Şubat 2012 Pazartesi

KÖPÜK BOYA SONRASI SAÇIN HALLERİ !

Bundan az bir zaman önce köpük boya tavsiyesi istemiştim..sizden pek ses seda çıkmayınca bir watsons çıkartması sonucu iki adet kahverengi tonunda köpük boya aldım ve evin yolunu tuttum.Kendi saçlarım çok koyu bir kahve değildi ama dibim fazlasıyla geldiği için kapanmaz diye normal kahverengi adındaki boyayı aldım eve geldim boyadım. Sağdan soldan ''aldığın tondan daha koyu oluyor'' yorumlarını duymuştum ama bu kadarını beklemiyordum şu an saçlarım siyah :) neyse kötü olmadı allahtan ben koyu renk saçı severim.Boyanın markasını yazmıyorum çünkü ilerleyen satırlarda anlatıcaklarımın  markayla değil boyanın cinsiyle alakası olduğunu düşünüyorum.



Köpük boya araştırmalarım zamanından çoğu kişi bu işe hiç bulaşmamamı söylemişti ki bu kişilerden bazıları kuaför olduğu için klasik kuaför tepkisi demiştim ee tabi bunun üzerine memnun kalan bir çok kişiyi duyunca hiçç umrumda olmadı.

Boya işlemini tamamladıktan sonra saçlarımda süper bir parlaklık oldu.Ben genelde haftasonları (bazen) , yada özel günlerde fön çektiren biriyimdir.Eskisi gibi kuaförde oturupda saç baş için uğraşmak beni fazlasıyla sıkıyor ki köpük boyayı denemeyi de bu yüzden istedim .Kuaföre gitmediğim zamanlarda genelde saçlarım hep topludur.Son aylarda duştan çıktıktan sonra saçlarımı iyice kurutup tutam tutam alıp minik topuzlar yapıyordum ve o şekilde yatıyordum .Sabah kalktığımda sanki maşa yaptırmışım gibi acayip hacimli ve dalga dalga saçlara sahip oluyordum .



Bu boya işleminden sonra bir akşam yine aynı işlemi uyguladım sabah saçlarımı açtığımda aslan baş vaziyetindeydim .Herhalde iyice kurutamadım , kabardı diyip üzerinde durmadım topladım çıktım :) Fakat bir kaç gün sonra yine aynı işlemi uygulayıp daha beter bir manzarayla karşılaşınca canım çok sıkıldı.O gün tesadüfen bu konudan bahsedilen bir ortamda hanımefendinin biri bu boya yüzünden kız kardeşinin saçının yandığını ve SAÇIN ÖZÜNÜ KAYBETTİĞİNİ söyleyince yıkıldımmmmmmmm .Saçlarım şu an siyah olduğu için uzun bir müddet boya istemez bende bu esnada bakım kremleriye takviye yapmak istiyorum.Bu vesileylede ne zamandır ürünlerini kullanmak istediğim kerastase markasını deniyim diyorum .Bu konuda deneyimi olan ve bu marka veya başka markalarda tavsiyesi olan beni bilgilendirise sevinirim .Biz bayanlar için saç konusunun hassasiyetini tahmin edersiniz :) En kısa zamanda saçlarımı kurtarmak istiyorum HELPPP MEEE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...