7 Şubat 2012 Salı

LOCKED AGENDA !

Günaydınlar herkese ..
Karlı geçen bir haftadan sonra ayy ne güzel güneşli günler göreceğiz ( ki bu sıralar ruhende güneşli günlere ihtiyacım olduğunu var sayarsak ) derken dım dım dımmmmm ''Kar geri geliyor'' diye bir yaygara koptu gene.Yağsın anacım napalım yaniii hayıflanmanın bir alemi yok dimi :)

Dün gribal enfeksiyon ve tabiri caizse öküz gibi  öksürük krizlerini de fırsat bilerek öğlen eve kaçtım .Güzel film seyrederim yorgan altında dedim ama tv de hiçç bir halt yoktu Sonra aklıma beni belkide en rahatlatacak şey geldi aklıma ''Yazmak''. Ben kendimi bildim bileli yazı yazarım.Anı diyelim , günlük tutma diyelim hiçç farketmez sonuçta hepsi aynı eylem.Ama öyle bilgisayarda yazı yazmak değil bahsettiğim.Kağıt ve kalem içerikli canlı yazılardan bahsediyorum.Uzun bir zamandır yazı yazmadığımı hatırladım çünkü hayatımda tüm mutluluklarımı , heycanımı , hüznümü , kızgınlıklarımı ve aklınıza ne gelirse beni bıkmadan , usanmadan dinleyen biri vardı.Artık yok ......
Bu durumda bende kendime yeniden bir defter almaya karar verdim . Yazı yazmak dışında defterlere de çok meraklıyımdır .Her seneye mutlaka bir defter,ajanda vb. birşey alırım .ee hal böyle olunca araştırmalara başladım.Bu esnada ilginç şeylerde buldum tabii ama istediğim kilitli bir defter.O tarz güzel defterler görürseniz bana haber verin lütfen , zaman geçtikçe içim şişiyo yani :)





                                                                            
                                                                             (görseller:pasaj,gittigidiyor,sağdan soldan :) )


TAKİPTE KALIN MUJK :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...