6 Şubat 2012 Pazartesi

MORHİPO.COM - NR.39 !

Günaydınlar ve iyi haftalar hepinize..

NR.39 markası uzun zamandır ayakkabı tasarımlarını takip ettiğim bir markadır.Ne zaman bir şey alamaya karar versem hep geç kalmış oluyorum. Bayadır gözüme kestirdiğim bir çizmeleri vardı. Aradım , taradım belirli sitelerdeki yayınlarımı takip ettim ama kendi numaramı kesinlikle bulamadım Taaaa kiii rutin alışveriş sitesi turlarımı atarken kader bizi buluşturuncaya kadar :) Morhipo.com da sadece ve sadece istediğim numaranın ve rengin tek kalmış olması benim ne kadar şanslı olduğumu gösterir bilmiyorum :) eee sonrası malum geçen hafta verdiğim sipariş kar engeline takılarak 1 gün geçikmeli bir şekilde elime ulaştı.Topuklu çizme olduğu için numara uyumu , darlık vs. konularda çokk  endişelerim vardı ama ''cukkk'' denilen tabir deneme esnasında kendini kanıtladı.Keşke bazı durumlarda da bu kadar şanslı olabilsem :S Tamam tamam sustum yeterince kurbağa göz oldum zaten  haftalardır :( neyse.. çizmemle kavuşmamı sağlayan Morhipo ailesine , NR.39 a bu süper tasarımı ve ayakkabı kutusunun şekerliği için teşekkürlerimi sunuyorum :) 






Herkese iyi haftalar :)
Takipte kalın 

 

4 yorum:

  1. çok şıkmış canım güle güle kullan bende bayılıyorum özellikle renkli renkli kurdaleli olanlara =)
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm teşekkür ederim :) evet dediğin renkli renkliler de süper eski sezondan hepsi bitmiş nerdeyse ..Yeni sezonları çıkıcakmış sanırım bilgin olsun :)

    Sanad iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  3. iyi bir sitemi daha önce sorun yaşadım başka sitelerde kullananların yorumlarını alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  4. Valla canım ben istanbulda oturmama rağmen evim biraz sapa bir bölgede kaldığı için pek alışveriş merkezi gezmeye vakit bulamıyorum bu yüzden belirli sitelerden alışveriş yapıyorum morhipo , trendyol , markafoni , limango , beymen ..tercih ettiğim sitelerden faworilerim.

    Benim şu ana kadar hiç bir problemim olmadı ama sorun yaşayan illaki olmuştur.Herkesi memnun etmek zor.Kargo geçikmesi ( hava koşulları hariç ) , özensiz paketleme gibi karşılaştığım sorunlarda olmadı. Birazda denk gelmesiyle alakalı sanırım.Ben sahsen tavsiye ederim ama tercih yine senin :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...