14 Şubat 2012 Salı

NANELİ MODA 2 !

Günaydınlar herkese :)
ee malum bugün sevgililer günü valla kusura bakmayın öyle kırmızılı , kalpli , böcekli görsellerim olmayacak  ruh halim buna pek elverişli değil malum :) Ama gerçekten sevenlerin sevgililer günü adet yerini bulsun , kutlu olsun  :)

Geçenlerde Naneli moda diye bir post yayınlamıştım ve ayakkabılardan bahsetmiştim .Şu ana kadar gezdiğim mağazalarda yeni sezonların tam randıman almamasından dolayı olsa gerek pek bu renkte dikkatimi çeken bir şey olmadı zaten kullanım alanlarımı da ayakkabı ve pantolonla sınırlamıştım .Sanal gezilerim esnasında bulduğum pantolon ve etek görsellerini paylaşmak istedim bu seferde sizinle.Ayrıca bu renk sadece biz bayanları değil erkekleride saracağa benziyor.Ben erkekte pek açık renk jean,pantolon ,eşortman sevmediğim için çevremdeki erkekler LÜTFEN diyorum devamını siz anlayın :) Bu renkte bizim için  güzel pantolon gören ses etsin lütfen,hee bide toms ayakkabı :)  bilgilendirme alalım lütfen :)







                                                                                   (görseller:miriscastle.com,zara)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...