27 Şubat 2012 Pazartesi

OSCAR GOES TO ELİDA !

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese

Malum dün akşam Oscar ödül töreni vardı öyleee saatlerce seyredemedim valla :) Bayıldım kaldım ..napıyım sanki bana sabah sonuna kadar seyrettin oscar ödülümü verilicekti hayırrrrrrrr :) Seyretmediğim halde şu an baygın ve oturarak uyuma eylemini gerçekleştirerek yazıyorum bu yazıyı :) Neyse ee tabi seyredemediğiim için bir kaç fotoğrafı twitterdan gördüm.Şimdide detaylı bir şekilde inceleme fırsatı buldum her zamanki gibi taş tabiriyle nitelendirdiğimiz ablalarımız da var b.k gibi giyinmiş dediğimizi ablalarımız da :) Gün içinde ve hatta dün geceden başlayan bir oscar postu furyası yaşamaya başladığımız için ben sizi baymadan , bayıltmadan üç beş resim yayınlıcam hadi bakalım maksat görmeyenler görsün ;)

Allah aşkına şu duruş denir ya ??? Sonrada vay efendim siz bu kadını kıskanıyorsunuz da bilmem nede ulan nesini kıskanalım ya :)) 

ya bu kadın cuval giyse beğeniyorum ben valla :) Seviyorum seni cameron ;)


elbiseyi sevdim ama biraz genç işi olmuş yani :) belli ki ablanın biraz yaşı var ;)



kuğu gibi olmak budur herhalde :) 



hoş bir elbise ama garip olan kısımları var sanki ama anlayamadım :) 

Şuh bakışlı ;)

Takipte kalınnnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...