7 Şubat 2012 Salı

PEPLUM MODASI !

2 sene önce twistten çokk beğenerek bir etek almıştım ama nedense bazen çok beğenilerek alınan şeyler dolap diplerinde sizin onları yeniden sevmeniz için beklerler :) İşte bu sıralar dolabımda ki şanslı etek rakiplerine fark atarak arka sıralardan gün yüzüne çıkacak :) evett başlıktan da anladığınız gibi eteğimin cinsi saf peplum :) Bu sıralar ve önümüzdeki günlerde etek , elbise , gelinlik hatta bluz ve montlarda fazlasıyla karşılacağımız bu tarz kendime yakıştığından şüphe etmeme rağmen sevdiğim bir model ayrıca dıy projesi olabilicek potansiyelde eee marifetli elleri görücez ilerleyen günlerde eminim  :)






8 yorum:

  1. en sevdiğim trendlerden ! =)

    YanıtlaSil
  2. bende çok beğeniyorum özellikler elbise ve bluzları :)

    YanıtlaSil
  3. öyle bir kısa ceket arayışındayım kuzucum :) sınav için lazım da bu arada bloğumu yeniledim yeni bloğuma gel :) e mi??? :)))

    http://askinmodasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Valla canım ben twistten almıştım baya bir rengide vardı uzun bir süre sattılar bi şansını dene istiyosan ..zaten kısa bir süre sonra mutlaka heryerde görürsün :)

    Yeni blogunad hemen geliyorum mujk :)

    YanıtlaSil
  5. oldukça feminen bir model, tam benlikmiş bu trend :)

    YanıtlaSil
  6. :) o zmn hepimiz peplumcuyuzzz diyorummm :)

    YanıtlaSil
  7. peplum çok hoşş :)
    34 beden yakışan bir parça bulamayan kişi olarak peplumdan umutluyum ;)

    YanıtlaSil
  8. Aslında zayıflar için çok uygun bir moda daha doğrusu basensiz vucudlar için ideal çünkü genelde kalça kızımları özellikle eteklerde zımba gibi oturuyor :) bakalım ilerleyen günlerde görücez :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...