28 Şubat 2012 Salı

SAÇ TAVSİYESİ !


Biz bayanlar canımız sıkılınca saçımızla oynamayı çokkkkk severiz.Ben bu aşamanın ilk evresini atlatarak saçlarımı köpük boya alarak evde boyadım tabi kahve diye aldığım boya saçlarımı siyaha yakın yapınca şok durumları yaşamadım desem yalan olur :) Allahtan çirkin olmadı da gözüm hemen alıştı.

Sonra ikinci evreye ulaştım tabi ''ayy saçlarımı mı kestirsem'' moduna girdim .Hatrı sayılır uzunlukta ki saçlarımı bir anda küt kestirince herkesin fazlasıyla beğenmesi sonucu 2 senedir o şekilde kullanıyordum fakat geçen seneden beri kestirmediğim için baya uzadı saçlarım .Şu an kendimi zor tutuyorum ama evden topla çık moduda kolayıma geliyor yani :)

veee evre 3 ; kestirmekte hala karasız kaldığım için acaba şöyle bir düzelttirsemde uçlarına birşeyler mi atırsam dedim ama saçlarım koyu renkte olduğu için çok çiğ ve bant şeklinde durmasından korkuyorum . veee sizden bu konuda yardım istiyorum :)

İstanbul'da özellikle Avp. yakasında ben daha önce yaptırdım çokk memnun kaldım , çok doğal oldu tavsiye ediyorum , mutlaka git dediğiniz kuaför önerileri bekliyorum vee tabi uçlarını attırıcağım balyaj rengi tavsiyesi :)

4 yorum:

  1. Saçlarımızla ilgili aynı evrelerden geçmişiz :) Ben de köpük boya hüsranı yaşadım, doğal saç rengimden daha açık bir renge boyadım diplerin rengini açmayı başaramadı. Çok iyi krepe yapılırsa keskin bir hat olmuyor uçlara atılan boyanın başladığı yerde, kuaförü bu konuda uyarmak yararlı olabilir :) Ankara'da olduğum için kuaför önerisinde bulunamıyorum ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en son köpük boyayla boyadıktan sonra kahve rengi diye aldığım boya saçlarımı siyah yapınca bir daha saçlarımı boyamama kararı aldım :) 11 aydır fln saçlarımı boyatmıyorum yeni yeni kendine geldiler o yüzden korkarak yazıda ki hevesimden de vazgeçtim :) Öneriniz için çok teşekkür ederim ;)

      Sil
    2. :) Ben de artik saclarimi boyatmayi biraktim uzatmaya calisiyorum yunden halliceler su anda :)

      Sil
    3. :) boyayı bıraktıysanız mutlaka serum kullanın haftada 1de maske işe yarıyor baya ...john frida nın serumları güzel oluyor tavsiye ederim ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...