17 Şubat 2012 Cuma

STYLE BUTİK ALIŞVERİŞİ !

Ne zamandır bebe yakalı bir bluz arayışındaydım .Aslında çıkıp mağazalarda aramaya vaktim olmadığı için internet üzerinden online bir araştırma içerisindeydim.Tam ümidi kesmişkennnnn Style butiğin yeni ürünler satışta mailiyle istediğimi buldum :) Style butiği duymayanınız varsa Yelizin Dünyası adlı sitenin online butiğidir kendisi :) Süper ürünleri oluyor elinizi çabuk tutmazsanız hemencecik tükeniveriyor benden söylemesi :) Daha öncede bordo maxi etek almıştım ama fotograflamaya vaktim olmadı :) Siparişimi verdim ve ürünüm ertesi gün elimdeydi  bu jet hızından dolayıda kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum :)


Hem bebe yaka , hem leopar :) 

Sırt kısmında düğme detayları var :) 

Daha neler varmışşş acaba diyorsanız style butiği ziyaret etmenizi öneririm :)

Sayfanın sağ üst köşesindeki çekiliş anketi cevaplamayı unutmayın :) !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...