25 Şubat 2012 Cumartesi

ŞUBATIN SON HAFTASONU !

Günaydınlar herkese

Ayy pazartesiydi , hafta ortasıydı derken patt diye haftasonu geldi :) Gerçekten zaman çok hızlı geçiyor.Şubatın 29 çekmesinden dolayı bu ayıda son haftasonuyla uğurluyoruz :) Umarım hepiniz güzel , çabucak geçmeyen , yağışsız ve güneş gözlüklü bir haftasonu geçirirsiniz inşallah , tabi bende :) Bu hafta klasikleşen ilginç ve hayal kurduran resim, karikatür paylaşımlarına devam ediyorum İyi seyiler , pazartesi görüşmek dileğiyle ;)

Moda bloglarının resmi dövmesi olsun bence :)

İz çıkaran alyansmış .Yani yüzüğünüzü evde unutsanız bile bir müddet damgası sizinle birlikte olacak :)

Bizim apatman :))) ayyyy keşkeee evden çıkmam valla :)

Gözüm 5 numara sevgili arkadaşlar , 6 yaşımdan beri gözlük takıyorum .Bazen bir bayan olarak makyaj vb. konularda bunaldığım zamanlar olsada onun dışında gözlüklerim ve ben çok mutluyuz :) Zaten artık hissetmiyorum gözümde olup olmadıklarını .Bazen eş,dost gözlüksüz nasıl görüyorsun , beni görebiliyomusun , şu karşıdaki yazıyı oku bakalım diye beni göz muayenesinden geçirir.. burdan onlara cevap veriyorum :) İşte ben gözlüksüz böyle görüyorum , ameliyatta olamıyorum , lenste takamıyorum , söyliceklerim bu kadar :))  

Adamın aklıyla oynuyorlar vallahi !!


Bir parça isteyen ? 

Ayy keşke böyle bir gizli alanım olsa , kimse bilmese :) 

(görseller:hayatınıtasarla.com,sağdan soldan )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...