13 Şubat 2012 Pazartesi

TİNTAMAR POCKET ÇANTA DÜZENLEYİCİ !

Bayanların en üşendikleri şey nedir diye sorsanız çoğu kişi size çanta değiştirmek der eminim :) Özellikle büyük çanta kullanmayı seven bizler için eğer o çantayı 3 günden fazla kullanmışsak ev moduna sokmuşuzdur ve içinden çıkanlar size hayrete düşürebilir :) Yani o sırada hadi 3 günlük bir tatile gidelim deseniz her türlü ihtiyacımızı karşılayacak malzemeler mutlaka yanımızdadır. 

Bende genelde büyük  çanta  kullanmayı severim ama son zamanlarda sürekli giyin -çık modunda olduğum için yandan asmalı çanta kullanmayı tercih ediyorum ve itiraf ediyorum çanta değiştirmeye çok üşeniyorum .D&R da baya zamandır dikkatimi çeken bir ürün vardı.Aklınıza gelecek her rengi var hatta özel serileri bile var.Tintamar adlı bir çanta düzenleyici .Bu ürünün içine sürekli çantanızda taşıdığınız ürünleri yerleştiriyorsunuz ve çanta değiştireceğiniz zaman sadece bu paket şekildeki çantayı diğer çantaya koyuyorsunuz .Tek tek bütün çanta gözleriyle uğraşmıyorsunuz benim bildiğim sadece D&R larda var sanırım  o yüzdende renk seçeneği kısıtlı ama internet sitesine mutlaka göz atın.Bu marka sadece bu ürünüyle değil , ıslak mayo torbası , makyaj çantaları ,seyahat çantaları, değişik takı çantalarıyla da dikkat çekiyor.

Benim aldığım en sağdaki parlak metalik olan :) 




 
Dediğim gibi seçenekleri kısıtlı sadece düz renkleri ve bir kaç modeli mevcut ama detaylı bir araştırmada belki başka sitelerdede bulabilirsiniz.Ayrıca DnR daki fiyatları internet sitesine göre daha ucuz geldi bana :) 
Ben bütün çantamı yerleştirdim , şimdi çanta değiştirmeye hiççç üşenmiyorumm ve kesinlikle tavsiye ediyorum :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...