5 Mart 2012 Pazartesi

DDF SKİNCARE CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar 

Geçen haftadan beri post konusu yapmak istediğim fakat ürünleri denedikten sonra tavsiyelerde veya eleştirilerde bulunmak istediğim bir marka var .Tesadüfen bir blogger arkadaşımızın tanıtım bülteninde gördüm bu markayı.Ondan önce hiç haberim yoktu yalan yok :) Bahsettiğim marka DDF Skincare adlı cilt bakımı ürünleri markası.Duymamamız çok normal adını çünkü sadece eczanelerde satılan bir marka. 

Ben yağlı cilde sahip biri olarak bir çok markanın temizleme jeli veya köpüğünü,toniğini vb. ürünlerini kullanmama rağmen işte budur dediğim bir ürün olmamıştı bugüne kadar.Etkisi en fazla 1 saat süren ürünleri kullanmak ve dünya para vermekte insana kazıklanmış hissi vermiyor değil. :) 

İşte okuduğum basın bülteninde özellikle yağlı ciltlere yönelik etkili ürünlerinden bahsediliyordu.Yıkama jelimle nemlendiricim de bittiği için denemekten ne kaybederim dedim ve ne zamandır birşeyler almak istediğim Eczanemizde.com sitesinden ürünlerin siparişini verdim .Galiba Şanlı bir zamanımdaydım ki 3 al 2 öde kampanyası vardı :) Yani aldığım ürünlerden en düşün fiyatlısı bana bedavaya geldi. Peki neler aldım ? 

Köpük temizleyici,gece-gündüz nemlendirici , gece bakım jeli ve dermokil kil maskesi

Köpük temizliyiciden çok memnun kaldım ,tek basımda elinize kocaman köpük parçası geliyor ve tüm yüzünüz için fazlasıyla yeterli oluyor.O kadar hafif bir temizleyici ki yüzünüzü fazlasıyla ferahlatıyor ve yağlı bölgeleri kurutmadan temizliyor.


Çok net çıkmasada gece bakım jeli : Temiz cildinize gece yatarken sürülen bir jel , kalıntı bırakmıyor,ağırlık yapmıyor ve sürdükten sonra ferahlık hissi veriyor.cildinizi o kadar yumuşak ve pürüzsüz yapıyor ki elinizi yüzünüzde gezdirmemek için zor tutuyorsunuz kendinizi.

Buda sabah akşam yıkama köpüğünden sonra sürülen nemlendirici krem.Yağlı ciltler için en önemli şey nemlendirici kremlerdir çünkü yanlış ürün kullanımında cilt dahada yağlı bir hal alabilir.Bu ürün tam aradığım nemlendirici.Diğer ürünler gibi hafif bir yapıya sahip.

Ürünlerin kutusuz resimlerini çektiği halde bulamadım bende ürün görsellerini örnek teşkil etmesi açısından sizinle paylaşmak istedim .Yukarıdaki mavi şişe yıkama köpüğü 

Buda diğer kremlerin şişesi 

Ayrıca vanilya club kutumdan çıkan testerıyla denediğim dermokil maskeden memnun kaldığım içinde onunda büyük boyunu almak istedim .Tabi yine yağlı ciltlere uygun olanını tercih ettim .

Eğer sizde yağlı bir cilde sahipseniz ve gerçekten etkili bir ürünler arıyorsanız şiddetle TAVSİYE EDİYORUM.
(Bu bir reklam veya basın bülteni değildir düşüncelerim tamamen kendi denemelerim sonucu memnuniyetimin göstergesidir , bilgilerinize ) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...