12 Mart 2012 Pazartesi

DENEME - YANILMA ÜRÜNLERİ !

Geçenlerde köpük boya yüzünden saçımın özünü kaybettiğini ve her zaman her koşulda şekle giren saçlarımı şekillendiremediğimden  bahsetmiştim . Bu sorunu saç bakım ürünleriyle tedavi etmek istediğimde de hangi marka ürünleri kullanacağım konusunda tereddütte kalmıştım.Tamda bu döneme denk gelen elidor keratinology yeniden yapılandırma ürünlerine sans vermek istedim.Önce şampuanı denemek istedim denedim ama hafif yağlı bir yapıya sahip olan saçlarım dahada yağlandı ve kafamda inanılmaz bir kaşıntı oluşmaya başladı.Onun dışında kokusu ve saça verdiği yumuşaklığı çok güzel ama diğer konular epey sorun.Tabi bu demek değildir ki herkese aynı etkiyi verecek ama kullanmayı düşünenler ve saç yapısı benim gibi olanlar bu uyarıları dikkate alsınlar.Hee ayrıca bazı insanlarda bloggerlara sürekli hediye yağıyor onlarda bu ürünleri kullanıp poh pohluyorlar gibi bir izlenim oluşmuş.Valla ben gayet bedelini ödeyerek satın aldığım ürünleri tanıtıyorum hoşuma giden ve gerçekten etkili olanlar için tavsiyelerde veya eleştirilerde bulunuyorum aman yanlış olmasın :) 


Diğer bir ürün ise evde haftada bir kullandığım şaç maskem bitmek üzereyken teyzem avon marka bir saç maskesi hediye etti bana denemekte fayda var dedim ve başladım kullanmaya yaklaşık 3 haftadır düzenli olarak kullanıyorum ve tahmin ettiğimden daha etkili çıktı.Saçlarım yumuşadı ve canlandı.Kalın telli gayet gür saçlara sahip olduğum için kuruma ve sertleşmeye fazlasıyla müsait ama bu ürün bu konuda bana yardımcı oldu tavsiye ederim 
Not:Benim kullandığım boyalı saçlar için bir maske diğer saç türlerine görede vardır eminim 

Vee saç ürünleri dışında yıllardır hayatımda olan ve küçük ama etkili bir parfüm tavsiyem olucak .Biz bayanlar hem etkili kocaman şişeli parfümleri severiz hemde daha günlük tüm çantalarımızda taşıyacağımız bir parfüm ararız.İşte tam bu arayıştayken the body shopun minik şişeli parfümleriyle tanışmıştım.Vanilya  ve karamel kokusuna bayıldığım için tercihlerim bu ürünlerden yana olmuştu ama siz daha hafif soft kokular tercih ederseniz the body shop mağazalarına uğrayabilirsiniz.Şu an parfüm alana duş jeli hediye kampanyası var haberiniz olsun .



4 yorum:

  1. köpük boya ile ilgili yorumun çok faydalı oldu, teşekkürler,

    Bu arada yukarıdan aşağı yağan kalpler çok hoş ama postu okumayı güçleştirip göz yoruyorlar

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim .. evet bende farkettim
    :( bir kaç link ekleyerek çoğaltmıştım azaltsam belki daha seyrek olur ..tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. şampuanlardan bende denemek istiyordum ama şimdi tereddütte kaldım sanırım vazgeçtim bi dergide görmüştüm reklamını alıp kullanmak istedim ama bu posttan sonra denemeyeceğim galiba:))

    sevgiler canım faydalı postların için..

    YanıtlaSil
  4. Valla cnm çok memnun kalanda var ama ciddi anlamda belirgin bir yağlanma oldu saçımda belki kuru saçlar için daha etkili bir üründür ayrıca inanılmaz bir kaşıntı oluştu kaşımaktan yara yaptım kafamı yani.Elseve şampuanlarda bana aynı etkiyi yapmıştı. Şimdi Kerastase ürünlerini denemeyi düşünüyorum .

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...