9 Mart 2012 Cuma

GEZGO.COM ALIŞVERİŞİ !

Bir çok blogger arkadaşın tanıtımını yaptığı ve çok makul fiyatlara ayakkabı sahibi oldukları gezgo.com sitesine bende bir ziyarette bulundum ve bir adet adını her zamanki gibi unuttuğum babet tipi bir ayakkabı aldım .Aslında bu ayakkabıyı alma sebebim kendim süsleyerek kullanmak istemem.Yani bir dıy projesine imza atmak ama şu an nasıl , ne renk , ne tarz süslüceğime karar veremedim.Güzel ,şık ve farklı bir süsleme olsun istiyorum.Önümüzdeki günlerde karar vericem inşallah sizinde bu konu hakkında tavsiyeleriniz varsa bekliyorum  :) 






Eğer sizde uygun fiyata ayakkabı arayanlardansanız gezgo.comu ziyaret etmenizi öneririm .

4 yorum:

  1. valla ben geçenlerde aldım ordan saks mavisi stilettolardan topuklu harika çok beeğndim. evet gezgo uygun fiyatlar bende önerebilirm...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Evet baya hesaplı ve güzel ayakkabılar var tavsiyeler edilir saol cnm :)

    YanıtlaSil
  3. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...