27 Mart 2012 Salı

HAFTANIN OJESİ : CND KIRMIZI !

Geçenlerde pronail ve tırnakçı mağazalarından bahsetmiştim bknzzzzz...2 hafta geçtiği için tırnaklarımda ki kalıcı ojeleri çıkarttırmaya gittim.Çıkartma işlemini yaptırdıktan sonra bir kaç haftadır french li dolaştığım için kırmızı oje sürdürmek istedim.Ne zaman herhangi bir kuaförde kırmızı oje sürdürmek istesem hiç bir zaman istediğim tonu bulamıyorum ama bu sefer sürülen kırmızı ojeye hayran kaldım ve onu bu haftanın ojesi yaptım CND markasının ojelerini sadece shellac yani kalıcı oje uygulamalarında uygulatmıştım ama normal asetonla silinebilen ojelerini denememiştim.O kadar fazla renk seçeneği var ki seçmekte baya zorlandım ama çok memnun kaldım.Uygulama yapılan mağazalarda ojeleri satın alabiliyorsunuz bilgilerinize ..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...