7 Mart 2012 Çarşamba

HAFTANIN OJESİ : KOYU MÜRDÜM !

Ne zamandır güzel bir mürdüm oje arıyordum ve sonunda buldum .Bu haftanın ojesi de o olsun.Her ne kadar siyaha çokk yakın bir renk olsa da benim hoşuma gitti.Aslında tek katı orjinal rengi birebir veriyor fakat sürüm esnasındaki hatalarımı kapatmak için 2. katı geçmek zorunda kaldım o yüzden rengi çok koyu çıktı. Nerden aldığımı nasıl aldığımı ve yan ürün tanıtımı için dünkü yazımı lütfen okuyunuz :) 

Daha iiyi anlaşılması açısından resimleri flaşlı ve flaşsız olarak paylaştım :) 


Dünkü yazımda sally hansen mega shine na övgüler yağdırmıştım bknz :) ama haksızmıyım fırçayı bir kere batırdım ve sadece üzerlerinden geçtim ee parlaklığı görüyorsunuzdur herhalde :)



Takipte kalın :) 



3 yorum:

  1. Mega shine baya ise yariyo belli :) edinmek lazim birtane :)

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim :) kuaförlerde ve eczanelerde satılıyo fakat biraz gereksiz pahalı online alışveriş sitelerindeki kampanyalarda daha hesaplı oluyor bilgilerinize :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam canim bakicam :) tesekkurler.

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...