23 Mart 2012 Cuma

HAFTASONU SEVİNCİ !

Normalde sabah bilgisayarın başına oturur oturmaz post hazırlarım ama bugün ilk defa bu kadar geç bir saatte post giriyorum kendimi baskıya yetişmemiş gazete haberi gibi hissettim valla :) Başlıktan da anladığınız üzere bir sevinç içerisindeyim , uzun zamandır yaklaşan hatta ben geldim diye kapıyı çalan bir haftasonu için bu kadar sevinmemiştim çünkü cumartesileri de çalışıyordum ama bu hafta çocukluk arkadaşımın evlilik sebebiyle kendime tatil veriyorum ve haftasonunu bu akşam mesai bititimiyle başlatmış oluyorum .Bu sebepten dolayı kıyafet,alışveriş vb. bir post yerine sizlerinde mutluluk dolmanızı sağlayacak görseller paylaşıcam .Herkese mutlu,güzel ve bol güneşli haftasonları diliyorum.....











Görsellerin devamı ve daha fazlası için Pinterest sayfama beklerim ;) 

2 yorum:

  1. Darısı başınıza o zaman :) gerçi çok eski bir postmuş ama :) heee unutmadan darısı birde benim başıma hehe:)

    aşk ölçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah darısı olmayanların başına diyelim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...