16 Mart 2012 Cuma

HAVYAR MANİKÜR !

Son zamanlarda pinterest ve bazı bloglarda görsellerine rastladığım bir tırnak süsleme çeşidi vardı .Ben onu çila üzerine boncuk serpiştirme tekniği olarak görüyordum fakat o bir ojeymiş.Evet şu üzerine böğürtlen dökülmüş gibi olan tırnaklardan bahsediyorum :) Kendilerine Caviar manikür deniyormuş yani Havyar manikür  buradaki adı da böğürtlen manikür olsun :)))   Türkiye'de nerde satılıyor pek bir bilgim yok ama görsel ararken satışlarının olduğu bir siteye rastladım ama şu an cooming soon halindeler . Buyrun burdan bakınız 





Bu kızcağızlar sürmüşler ama pek güzel olmamış :) 


  (görseller : http://www.ciate.co.uk/ ve http://www.fashionmeetsfood.com/ alıntıdır )

6 yorum:

  1. cnm bu boncuklar satılıyorrr bende var hattaa ama bi manikür hazırlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede satılıyor onu da söyler misin? istanbul da mı buldun?

      Sil
    2. Bu boncuklardan alıp parlatıcıyla veya istediğin bir renk ojeyle kullanabilirsin bence ..çünkü bu şekilde içinde boncuk görüntüsü olan ojelere türkiyede yok sanırım

      Sil
  2. Evet cnm doğrudur ..ama galiba o sitedeki oje kıvamında yani sürülebilir kıvamda yanlış görmediysem :)) ama cila ve boncukla gayet rahat yapılabilir sanırım ;)

    YanıtlaSil
  3. Benim bildiğim kadarıyla watsons da var bunlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk çıktığı zamanlar pek bir yerde bulunmuyordu ama evet şu an farklı markalarda her yerde var :)
      Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...