26 Mart 2012 Pazartesi

MANGO ALIŞVERİŞİ !

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese
Malum havaların güneş açmasıyla birlikte kapalı mekanlara, avmlere vb alanlara ziyaretler azaldı.çünkü kış ayları boyunca o kadar kapalı kaldık ki iki dakika kapalı alanda gezmeye tahammülüm kalmadı :) ee ''gözden uzak gönülde ırak'' kelimesi ''avmden uzak alışverişten ırak'' olarak değiştiriyorum :) amaaa biz bayanlar yinede bir yolunu buluyoruz . 5 dakikalığına girdiğimiz bir yerden elimiz boş dönmüyoruz.Bende bu 5 Dakika turlarından birinde havaların hem sıcak hemde , hafif üşüten ilkbahar serinliğinde olmasını fırsat bilerek kendime 2 adet ince kazak aldım.Kazakların tipini daha rahat anlamanız için mağaza görsellerini koyuyorum :) Rahatlığı ve görünümünden dolayı tavsiye ediyorum.İnternet üzerinden alıcaklara da önemli uyarı : Ben içinde yüzmek istiyorum , bol bol olsun diyorsanız büyük bedenlerini alabilirsiniz ama kalıpları fazlasıyla geniş haberiniz olsun L beden bile S bedene rahatlıkla girebilir. ;) See u

Aynı kazağın 2 rengi fakat farklı durmuş.Orjinal görüntüsü krem rengi gibidir bilgilerinize;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...