21 Mart 2012 Çarşamba

MARKAFONİ - İNGLOT !

Sabah turlarımı atarken aslında başka bir kampanya için girdiğim markafoni de İnglot markasını görünce dayanamadım.Ne zamandır ürünlerini denemek istiyordum ama yakınlarımda bir mağazası veya satış yeri olmadığı için kısmet olmamıştı.Aslında makyaj malzemesi konusunda eksiğim yoktu ama biz bayanlar için kendimize bunu itiraf etmek oldukça zor sanırım .Fiyatların uygunluğunu görünce bir kaç ürünü deneme amaçlı almadan edemedim.Pudra , allık , fondöten ürünlerini eğer daha önceden kullandığım bir marka değilse ne yazık ki deneme yanılma yöntemiyle , numaramı bilmeden alamıyorum . Bende bir adet ruj , bir adet dudak kalemi (aynı zamanda ruj olarakda kullanılıyor ) vee bir adet kapatıcı aldım (kapatıcı diğer yüz ürünlerine göre daha risksiz).Ürün kargo dağıtımlaarı nisan başında yapılacakmış , ürünlerim geldiği zaman renkleri ve tonlarıyla ilgilide bir post hazırlıcam takipte kalın ;)


ALINAN ÜRÜNLERİN TAAHHÜT EDİLEN TESLİM TARİHİNDE TESLİM EDİLMEMESİNDEN VE BU SÜRENİN SÜREKLİ ÇEŞİTLİ BAHANELERLE UZAMASINDAN DOLAYI SİPARİŞ İPTAL EDİLMİŞTİR....




3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. tuh a kacirdim. gule gule kulan. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Evet ne yazıkki inglot çok fazla kampanyaya girmeyen bir marka inşallah bundan sonrakileri yakalarsınız :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...