12 Mart 2012 Pazartesi

NAİL CARE !

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese !
Evimin çokk yakınında hatta dibinde bir alışveriş merkezinin olması ne kadar iyi bilemiyorum ama bide içinde watsons olması çok iyi :) Watsonsa girdiğimde mutlaka kendimi kaybediyorum bütün standları inceliyorum ve mutlaka ordan bir ojeyle çıkıyorum.Geçenlerde yine daldım içeri aslında almak istediğim tırnak eti alıcı , itici gibi bir şeylerdi ama yine 2 oje alarak çıktım.



Tırnak eti itici,alıcı gibi bir ürün aramamın nedeni geçen gün yaptığım alışverişte (bakınızzzzzz ) sally hansen ürünleri içerisinde ki makassız manikür kiti.Jeli sür 15 sn bekle sonra tırnak iticiyle etleri ittir yıka , yağla , kremle bunu düzenli olarak haftada 2 defa yap ve farkı gör kendini de tırnaklarını da kesip biçtirme , bütçene katkı sağla :) Tabi ben böyle söylüyorum ama tırnaklarıma maniküre hiç alıştırmadığım için ve tırnak yapımın manikür ihtiyacı pek olmadığı için şanslı kesimden sayıyorum kendimi.Kuaförde diğer işlemler sırasında beklemekten panik atak geçiriyorum zaten bide maniküre hiç dayanamazdım herhalde.Önceleri sadece törpü ve oje sürdürmek için ziyaret ederdim kuaförleri (saç ve diğer işlemler dışında ) şimdi o işlemleri de kendim yapıyorum :)



Gelelim aldığım ojelere. Ne zamandır bu sıralar çok popüler olan magnetic oje almak istiyordum.Aldım eve gelir gelmez denedim ilk parmak süper oldu  ama diğer parmaklara bir türlü şekil veremedim .Acaba mıknatısı uzakta mı  tutuyorum dedim iyice yaklaştırdım bu seferde mıknatıs parmağıma çarptı ojeler bozuldu.Sonra sağdan soldan araştırınca ojeyi bol sürmek gerektiğini öğrendim ( bu parmak kurumaz denilen vıcıklıkta yani ) ama bu durum markaya göre değişiyor.Bazı markalarda 2 kat , bazılarında tek kat ama bol sürmek gerekiyormuş bu uyarıları dikkate alın çünkü aksi taktirde işlem başarısız oluyor.inşallah hafta içi size göstermek için yaparım daha doğrusu beceririm. Yanlız yapamadığım için sürdüğüm parmakları asetonla silerken biraz zorlandım çünkü ojenin yapısı çok simli ve her yerime bulaştı :) 
Diğer rengi ise yine tesadüfen tonu hoşuma gitti diye aldım onuda ilerleyen günlerde haftanın ojesi yapıcam takipte kalın :) 

1 yorum:

  1. ohh süperr benimde çok yakınımda avm inşaatı var açılınca eminim iflas edeceğim:))

    güle güle kullan bende hafta sonu goldenrose un mat serisinden kırmzı aldım çok güzel çabuk kuruyor ve şık duruyor:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...