2 Mart 2012 Cuma

OFİSCİLERE TAVSİYE !

Teknoloji dostu , elektirikli ev aletleri arkadaşı ve online alışveriş kankası olan bir insan olunca. sizide aldığım bir ürünle ilgili bilgilendirmek istedim .Aslında bu ürünü almak için birazcık geç kaldım çünkü neredeyse yaz geldi ama olsun aldığım şey yaz içinde ideal bir ürün :)



Sizi daha fazla meraklandırmadan konuya giriyorum . Sinbo Fanlı ısıtıcı ..aslında ısıtıcı dediklerine bakmayın aynı zamanda soğutucu. Ofis ortamında çalışanlar bilirler ki eğer merkezi bir ısıtma sistemi yoksa kimseyi memnun etmek mümkün değildir.Biz klima seçeneğiyle ısınmayı ve soğumayı seçtiğimiz için kışları kapı kenarında oturan ben fazlasıyla ayak donması yaşıyorum , ısınamıyorum ee tabi yazında soğuk havayla hırkasız ve çorapsız bir gün geçiremiyorum .Bende bu duruma çare olarak Metro markette karşılaştığım Sinbo fanlı ısıtıcıyı nüfusuma geçirdim :) Masamın altına güzelce yerleştirdim .En düşük derecede çalıştırmama rağmen beni fazlasıyla memnun etti .Eğer sizde bu tarz bir sorundan yakınıyorsanız küçük alanlar için bu ürünü tercih edebilirsiniz. Tabi marka tercihi size kalmış :)


Yandaki gözüken bilgisayar kasasını baz alarak ürünün boyutunu anlayabilirsiniz .

Tabi bu resme bakıptaaa eee elidacım senin ayakların donar tabi bu converslerle diyebilirsiniz ama bugün ısıtıcıma güvenip giydim bu ayakkabıları çünkü artık çizme ve bot giymekten ayak bileklerim ağrıyor :) 

Takipte kalın mujk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...