28 Mart 2012 Çarşamba

PARFÜM TERCİHLERİM !

Merhabalar herkese
Havaların yavaş yavaş ısınmasıyla birlikte üst,baş,ayakkabı,saç,fiziksel görünüm vs. konularda hazırlıklar başladı.Bu hazırlıkları ister istemez yapıyoruz çünkü aksi halde garip görüntülere yol açabiliyoruz :) Bu konularla birlikte makyaj ve parfüm ürünlerinde de değişikliklere açık oluyoruz çünkü.Yazın çok ağır makyaj hiç kimseye yakışmıyor yakışsa bile sıcaklarla arası pek iyi olmuyor ee aynı şekilde parfümlerde bu durumdan etkileniyor.Yazın kullanabileceğim hafif ve kalıcı bir parfüm araştırması yaparken.Uzun zamandır dönüşümlü kullandığım parfümleri sizinle paylaşmak istedim.ee tabi sizden de yazlık (mümkünse şekersiz ) parfüm önerileri bekliyorum.

EDP-EDT ayrımından dolayı ilk şişenin kalıcılığından etkilendiğim fakat 
 2. şişede yanlış tercih yaptığım bir parfüm inşallah yakın zamanda EDP versiyonuyla benim olmasını diliyorum.
Lise dönemleride kullandığım fakat son bir kaç aydır yeniden gözdem olan hafif,sabunsu ve temizlik kokan parfüm 

Yukarıdaki ve aşağıdaki 2 parfüm benim gözde parfümlerimden ama ne yazık ki yaz için uygun kokular değil çünkü ağırlar.Az sıkıp etraftakileri bayıltmamak koşuluyla yaz akşamları sıkılabilir ama :) 


Kokusunu çok beğendiğim fakat pek kalıcı olmayan yine temizlik hissi veren fresh bir koku.

vee yıllardır değişmeyen parfümüm bu tespitte çevremdekilerin sana bu konu çok yakışıyor demelerininde etkisi büyük.

Ne zaman ucuz ve değişik parfüm arayışına girsem bu parfümü kullanıyorum hem çantalarda da rahatlıkta sığıyor vanilya sevenlere tavsiye ederim .

vee parfüm dışında gerçekten etkili bir ürün tavsiyem olacak size vanilya club kutusundan tanıdığım bu duş yağı  süper kokusuyla ve kokusunun parfümden daha etkili olması sebebiyle kalbimi çaldı :) Normalde suyla kullanılan bir yağ.Suyla temas ettiğimde köpürüyor ama ben bazen bir damlacık susuz kullanıyorum ve her iki şekilde de gün boyu hatta ertesi gün bile konusunu hissediyorsunuz tavsiye edilir 


4 yorum:

  1. hepsını bende kullandım ama sımdılık mıss dıor favorım poısonu dugun vb yerlerde basıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende miss dioru çok seviyorum diğeri ağır kalıyor biraz :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel parfümler. Kışın Lady Million yazın da genelde Euphoria ya da chance kullanıyorum:)
    Bu arada çekilişime beklerim:)
    http://kirmiziyiseverim.blogspot.com/2012/03/cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
  4. Evet bende euphoria kullandım süper kokuyor yaz için tekrardan ona geçiş yapabilirim tavsiye için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...