8 Mart 2012 Perşembe

PELİN AKSESUAR TASARIM YAKA KOLYE !

Günaydınlar herkese 

Öncelikle her ne kadar ülkemizdeki özel günler maddi kazanç fırsatlarına dönüştürülse de daha bu kuyuya düşmemiş bir gün olarak tüm bayanların 8 Mart Dünya kadınlar gününü kutluyorum ama bu seneki sevgililer günü şenliklerini gördükten sonra kadınlar günününde amacından sapması yakındır. Neyse .. :)

Malum bu sene yakalar çok moda bende ne zamandır kendime harici takılan bir yaka istiyordum fakat ya beğendiklerimin fiyatları gereksiz pahalıydı yada ben beğenmedim . Facebookta ne var ne yok diye turlarken çoğunuzun bildiği ve bazı ünlü online sitelerde ürünleri satışta olan Pelin Aksesuar ın o muhteşem yaka kolyesini gördüm.Önce sonra alırım dedim ama kalmaz diye o kadar korktum ki hemen sipariş verdim .Hem görünüşü ve tasarımına göre fiyatı da çok ekonomik hemde diğerlerinden farklı bir görünüşü .Hala satışta olabilir tabi kaldıysa sizde yaka kolyeye ve diğer ürünlere bakmak isterseniz hatta kadınlar günü şerefine kendinize bir hediye almak isterseniz internet sitesini ve facebook sayfasını ziyaret edebilirsiz.






(en son görsel pelin aksesuarın facebook sayfasından alıntıdır)



4 yorum:

  1. Gerçekten inanılmaz güel hayran kaldım hatta ve hatta gördüğüm en guzel yaka kolye diybilirim zarifliğinden dolayı:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Evet bende ilk gördüğümde aynı tepkiyi verdim çok hoşuma gitti :)

    Sizede sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler ;) ben geçen sene pelin aksesuardan facebook üzerinden almıştım hala ellerinde varmıdır bilmem ama geçen gün pazarda gördüm :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...