3 Mart 2012 Cumartesi

PİNTEREST NEDİR ?!

Günaydınlar ve dün akşam itibariyle iyi hafta sonları hepinize

Normalde C.tesi günleri ilginç ve hayal kurduran resimler paylaşıyorum sizlerle ama bugün ilerleyen günlerde (bence) patlıcak ve yeni moda haline gelicek olan bir siteden bahsetmek istiyorum .Aslında pinterest 2 yıldır yayında olan bir sosyal paylaşım sitesi . Bu sitede görsellik panolar halinde yayınlanıyor.Siz beğendiğiniz resimleri pinleyerek yani türkçe meali iğneleyerek panonuza yapıştırıyorsunuz artık sizi takip etmek , resimlerinizi beğenmek diğer kullanıcıların paşa gönlüne kalmış :) ee tabi panolarınızada kendinize ait kategori isimleri koyabiliyorsunuz .

Ayrıca kendi profilinize iğnelediğiniz resimleri bilgisayarınıza da kaydetme derdiniz yok .Üyelik işleminden sonra internet tarayıcınızın yukarılarına bir yerlerine PİN İT adlı butonu indirin ve yerleştirin.Sonr beğendiğiniz ne varsa sadece o butona basmanız yeterli.

Bende bu akımın etkisine girdim ve dün kendime bir profil oluşturdum ..İncelemek için burayı tıklamanız yeterliii

3 yorum:

  1. pinterest e ben de geçen hafta üye oldum zaten uzun süredir takip ediyordum harika creative şeyler yayınlanıyor. benimkiler de eksik kalmasın dedim, :))

    YanıtlaSil
  2. Pinterest gerçekten enfes. Buyrunuz buda benim profilim: http://pinterest.com/semakorkmaz/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel görseller içeren bir site :) Hemen ekliyorum sizi :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...