30 Mart 2012 Cuma

PRADA BAROQUE !

Önümüz yaz olduğu için bende sizler gibi güneş gözlüğü arayışına başladım .Fakat normalde optik bir insan olduğum için :)) numaralı cam yaptırmak zorundaydım ki numaralarıma göre bu her gözlüğe uygun olmuyor . Camlarda taşma yapmaması ve can kenarlarını saklaması için çerçeveli ve yuvarlak hatlı modeller tercih etmek zorundaydım geçen sene bu modelde iyi bir tercihten sonra bu senede farklı bir model ve renk olsun istedim ve tesadüfen Akbatı avm şişli kent optikte ellerinde kalan son kahve-siyah leopar baroque kaptım .Aslında alalı 1 ay kadar oldu ama o kadar fazla post yayınlandı ki bu gözlükle ilgili utandım açıkçası :) Gözlüğün orjinal resimlerini çekmedim daha doğrusu bir türlü fırsat olmadı ama rengi görmeniz açısından google keşifli fotografları yayınlıyorum :)


4 yorum:

  1. bende bunlardan alacagim canim kesinlikle bu yaz favori günes gözlüklerim bunlar :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye ederim , çok şık ve yanlarından dolayı farklı duruyor ..benimde favorim oldu valla :)

    YanıtlaSil
  3. Elidacım ne kadara aldın, bunu pek sevdim. Yan detayları çook güzelmiş. Güle güle kullan .;))

    YanıtlaSil
  4. Hexe : Ben biraz tuzlu bir fiyata aldım çünkü gözüm numaralı ve kolay bulunmayan bir cam türü kullandığım için bana biraz pahalıya patladı gözlükçülere sorarsan daha iyi olur cnm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...