13 Mart 2012 Salı

SEACRET SPA !

Geçenlerde Ataköy Aplus avm de dolanırken alt zemin katında ki bir standdan bir bayanın fısıldamayla karısık ''Size bir şey gösterebilir miyim?''cümlesini duyduk yok falan desek de neyse diyerek yanına yaklaştık . Gittiğimiz stand bu avmnin içine yeni açılan Seacret spa adlı bir yermiş .Tırnak,el,ayak ve vücut  bakımıyla ilgili ürünler satıyorlar.

Tanıtım yapan bayan önce tırnak üstü törpüsüyle bende oje olduğu için arkadaşımın tırnağını törpüledi biz bu ürünü biliyoruz diye böbürlendik ama uygulama sonra tırnak üzerindeki pürüzsüzlük ve parlaklık şaşırtıcıydı.



Daha sonra peeling kıvamlı bir ürünle ellerimizin üzerini ovuşturdu ve üzerindeki ölü derileri attı .Gerçekten etkili bir ürün çünkü ölü derileri bizzat gördük :)


vee yine peeling kıvamında bir tuzla ellerimizi iyice ovuşturduktan sonra yıkadık ve kremledik sonuç gerçekten şaşırtıcıydı . Tabi bizim denediğimiz ürünler sadece el için değil.Ayak bakımı ve vücutda da kullanabiliyorsunuz. Ben el kremi pek sevmem ama bu ürünler elde öyle yapış yapış bir his bırakmadı aksine pürüzsüz ve yumuşacık oldular. Eğer bu tarz etkili ürünler arıyorsanız tavsiye ederim zaten satın almadan önce size deneme yaptırabiliyorlar yani istediğiniz ürünleri elinizde deneyebilirsiniz.Stand görünümüzde bir satış alanı ama musluk düzenekleri bile var :) Başka nerde satış noktaları var bilmiyorum ama Ataköy yakınlarındaysanız bakmanızı taviye ederim .


15 yorum:

  1. hmm ayak ve eller ilgi alanımdır çok özen gösteririm yolum ataköye düşerse mutlaka ziyaret edeceğim canım:)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye ederim valla canım özellikle hem el-ayak hemde vücut ta kullanılan tuzu tavsiye ederim bide kremi :) bebek gibi oluyor ellerin ..ben yine bir araştırıyım başka yerlerde varsa haber veririm sana :)

    YanıtlaSil
  3. ilk fırsatta bakıcam, teşekkürler bu ara öyle ihtiyacım var ki, bütün kış pamuk gibi olan ellerim son iki haftadır öyle kötü oldu ki :(

    YanıtlaSil
  4. Evet havanın tuhaflığından sanırım ellerde bi kuraklık oluyor bu sıralar ben watsonsdan almıştım buna benzer ürünler scrub fln ama etkisi sadece yarım saat sürüyordu.O gün tanıtım esnasında bayanın uyguladığı ürünlerden sonra ellerim kaç kez yıkamama rağmen hala yumuşacıktı tavsiye ederim yani :)

    YanıtlaSil
  5. Sadece atakoy plus ve flyinn de var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flyinnde olduğunu bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler ;)

      Sil
  6. Rica ederim ben markayla ilgili butun bilgileri verebilirim yuzle ilgili mucize urunleri var aninda sonuc ayrica dogal kanserojen bisey yok iceriklerinde amerikadan aldim artik turkiyede oldugu icin cok mutluyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet daha ürün almak kısmet olmadı bana yakın yerde olmadığı için ama en kısa zamanda almak istediğim ürünler arasında bu marka özellikle peelingleri vucud kremleri süpermiş..ben genelde el kreminden falan çok hoşlanmam ama kıvamı güzel , yapış yapış yapmıyor ...sadece markanın daha fazla duyurulmaya ihtiyacı var bence türkiyede pek kimse bilmiyor .

      Sil
  7. Kesinlikle hic bir netice almayip dunya paralar verdik zaman zaman hepimiz vucut urunleri super ama gidin deneyin yuz urunlerinde sok yasayacaksiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettim valla elimdeki ürünler biter bitmez bu markayı denicem ;)

      Sil
  8. antalta terracity avm dede standları var çok başarılı ,www.seacretspa.com dünyada 40 dan fazla noktada satılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçektende çok başarılı ürünleri var .. tavsiye ederim bende ...ülkemizde daha geçen seneden beri olduğu için çok fazla bilinmiyor ne yazık ki

      Sil
  9. Merhabalar,benimde moda üzerine bir blogum var, sizleri beklerim www.miagusto.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba en kısa zamanda blogunzu ziyaret edicem sevgilerle ;)

      Sil
  10. merhaba ben Almanyada Seacretin lisansli bayiligini yapiyorum. Seacret 21.yüzyilin ticaret sistemi olarak görülen Network Marketing sistemine gecis asamasinda. bu demektir ki Seacret Spa lar zamani geldiginde kapanacaktir. ve Seacret in bütün Ürünlerine Internet üzerinden Online satin alma imkaniniz olacaktir.Su ana kadar Network Marketing sistemi AMERIKA.AVUSTRALYA.MEXIKO.DOMINIK CUMHURIYET ve KOREA da yürürlüge gecti.Ve Kasim ayi itibariyle Almanyada da Network Marketing systemine Start verilecek. Seacret in amaci 77 Ülkede bu sistemi yürürlüge sokmaktir. Ilerleyen zamanda sizleri bu kaliteli bakim Ürünleri hakkinda daga net bilgilendirecegim. görüsmek üzere...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...