29 Mart 2012 Perşembe

SİYAH BABET TAVSİYESİ !

Herkese merhabalar

Havalar çok sıcak olmasa da artık ağır botlardan kurtulduğumuz için sevinçliyim.Aslında çizme , bot giymeyi çok severim ama bu sene biraz uzun sürdü ee özelliklede karlı dönemlerde kalın tabanlı , su geçirmeyen botlar tercih ettiğimiz için bıktım desem yeridir.Sağda solda açık ayakkabı , çorapsız ayakkabı giyenleri görüyorum da ben o kadar cesaretli değilim vallahi :) Ayaklarım üşüdüğü zaman piskolojim bozuluyor ztn gündüzler sıcak olsada akşamları hala bir kış havası hakim.Bende bu dönem içinde kendime her sene olduğu gibi rahat ve şık bir babet arayışındayım.Tam buldum işte bu diyorum fiyatı uçuk oluyor yada dünyanın en rahatsız , ayak parçalayan babeti oluyor.Sizden bu konuda tavsiye bekliyorum arkadaşlar.Düz siyah , şık ve rahat bir babet arıyorum .Bilgilenelim , bilgilendirelim :))

DİPNOT :Ne yaptımsa posta fotograf ekleyemedim :( Bu seferlik böyle oldu ...




8 yorum:

  1. Ben geçen sene sonunda zaradan almıştım , bu sezonda da aynılarından gördüm , oldukça rahatlar... Ayrıca jelly babet düşünürsen satış blogumda bir tane var:) Göz atmak istersen çok mutlu olurum...
    Sevgiler ...

    kisiseloutletim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben ne zaman zaradan ayakkabı alsam ayaklarım mahvoluyor bana öyle denk geliyor sanırım yada ayak yapıma uymuyorlar galiba ama yinede bir bakıcam :) Jelly babetlerde bana pek yaramıyor ama yinede çok teşekkür ederim tavsiyen için

    YanıtlaSil
  3. ben deichmanndan almıştım canım.bilmiyorum var mı ama kadifeydi.sıcak tutuyor.

    YanıtlaSil
  4. Saol cnm orayada bi göz atıyım :)

    YanıtlaSil
  5. deichmann da siyah onu zımbalı çok güzel bir babet gördüm geçen, fiyatı da uygundu baya. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Deichmann dan herkes baya memnun anlaşılan mutlaka bakıcam oraya :) Teşekkür ederim tavsiyen içinn

    YanıtlaSil
  7. siyah babet heryerde olan birşey topshop, c&a, h&m, dorothy perkins vs hepsinde var suanda, hepside cok rahat orda satılanların.

    YanıtlaSil
  8. Evet bütün mağazalarda bulunan bişey ama ben sanırım hep yanlış tercihler yaptım :)) ama dediğiniz yerlere bakıcam teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...