22 Mart 2012 Perşembe

STYLE BUTİK ALIŞVERİŞİ 2 !

Günaydınlar herkese 
Artık havalar gün geçtikce sıcaklığını arttırıyor .Dün akşam hafif serin ama temiz bir ilkbahar akşamıydı valla sahile gidip çekirdek çitleyesim geldiii :))) Bu güzel havaların yan etkisi evde oturamamak sanırım .Tahammül sınırlarımı zorluyorum bu konuda ama yok valla oturamıyorum :) Eminim sizde aynı durumdasınızdır.Tabi evde oturamamanın dışında beyleri değil ama bayanları taaa kış aylarının ortasında saran yazlık alışveriş derdi var.Havaların birden değişmesiyle , daha dün çizme giyiyorken bugün açık ayakkabıyla dolaşan var eee geçen yazdan tedarikli değilsek öyle bön bön bakıyoruz yazlıkçılara . Bende ilkbaharlık ve yazlık alışverişlere kıyısından köşesinden başladım.

Ne zamandır güzel bir kot gömlek arıyordum , çok sıcaklarda değil ama bu ilkbahar aylarında kurtarıcı olabileceğini düşündüm style butikte görünce dayanamadım .Kumaşı ve kalıbı süper ..tavsiye ederim .

vee ilkbaharın-yazın süper kombin elemanı uzun etekler üzerine basic tshirt ,kolyeler , bileklikler  ohhh süper valla :) Yine kalıbı ve 1.65 boya sahip olan ben için uzunluğu ideal tavsiye ederim ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...