6 Mart 2012 Salı

TRENDYOL SALLY HANSEN !

Geçen senelerde yine bir kampanya esnasında tanışmıştım sally hansen ürünleriyle özellikle ojeleri ve ojelerde birlikte kullanılan cila,astar,parlaklık veren yan ürünleriyle kalbimi fethetmişti.Normalde öyle dibine kadar bir tıknak ürünü bitirmişliğim yoktur ama ilk defa sally hansen ürünlerinin dibini gördüm :) Çoğu kuaför ve eczanelerde satılmasına rağmen bir ara gider alırım diye üşengeçliğimle savaşırken trendyol da kampanyada olduklarını gördüm ve hem biten ürünlerimi hemde ne zamandır denemek istediğim bir kaç ürünü attım sepetime.


Alışveriş siteleri arasında paketlerini en beğendiğim site trendyol.Çok güzel şekillerde değerlendirilebiliyor.Takı kutusu,toka kutusu,makyaj malzemeleri kutusu,ofiste ıvır zıvır kutusu tercih size kalmış :) 

evettt aldıklarımın kuş bakışı görüntüsü :) 

Etiketi her hangi bir hasar kontrolü yapmadığım için çıkarmamıştım ama sonra dayanamadım açtım tabiki.Yukarıda  gördüğünüz ürünü çoğunuz biliyorsunuzdur sanırım.Makassız manikür , tırnak soyulmalarını önleyici cila ve tırnak eti yağı seti.

Ne zamandır mürdüm rengi bir oje arıyordum her ne kadar siyaha yakın olsa da koyu renkleri seviyorum



Veee daha önce haftanın ojesi postlarında gördüğünüz yardımcım , mega shine.Tavsiyeeee ediyorum hatta şiddetle tavsiye ediyorum.Bu konuyla ilgili birde anımı anlatmak istiyorum.Bir mağazada dolanırken bir bayan ojemin markasını sordu ama renginden dolayı değil parlaklığından dolayı.O oje elimde 3 gündür duruyor olmasına rağmen sabah mega shine sürmüştüm üzerine gerçektende parıl parıl duruyordu :) 

Bu da manikür setinin görülür hali :) 

Bugün haftanın ojesi için takipte kalın ! see u mujk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...