1 Mart 2012 Perşembe

TWİST İLKBAHAR-YAZ !

Twist benim mutlaka uğradığım ve çok sık olmasa bile bir şey almadan çıkamadığım markalarda bir tanesidir.Her yeni sezon döneminde acaba bu koleksiyonunda ne tarz şeyler var diye merak içinde beklerim.Yine neler var dediğim anda İlkbahar-yaz lookbooklarını yayınladıklarını gördüm .Bu sezonun en büyük sürprizi İpekyol ve twist markasının ayakkabı satışına başlamış olmaları.Ben beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim bakalım sizin bu sezon twist faworileriniz neler olucak ?

twistin bu ayakkabıları her tarzla kombinlenicek şekilde bence bknz:aşağıdaki fotografların çoğu :) 


Bu yazın gözde deseni çiçek ve pantolon 

Her yaz  mutlaka koleksiyona dahil olan bir desen twisttede bu sezon gözde 




veee bir sandalet delisi olarak yazlık listeme ekledim bile :) 


Twist bu sezon siyaha verdiği yoğunlukla beni tavladı.Bir siyah aşığı olarak elbise , tulum , etek ve bluzlerini fazlasıyla beğendim 




Siyah ve Mintin muhteşem beraberliği 

Daha fazlası için twist mağazalarını ve internet sitelerini ziyaret etmeyi unutmayın :) 


(görseller:twist internet sitesinden alınmıştır)

4 yorum:

  1. Bunlar çok sık degerli paylasımın için tesekkurler canım :)
    bu arada kadınlar gunu için duzenlediğim çekilişime beklerim bilgi için http://sevimyildiz.blogspot.com/2012/03/8-mart-dunya-emekci-kadnlar-gunu-icin.html

    YanıtlaSil
  2. Ne demek , güzel yorumun ve davetin için ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Supermis bu post! Elbiselere ba-yil-dim! :) Hem blogumu takip etmeye deger buldugun icin tesekkur ederim :) Bende seni takipteyim cunku bloguna bayildiiiimmm :)

    Love Always, Cansu x

    http://vanilladark.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için , hoşgeldinizz :))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...