16 Nisan 2012 Pazartesi

BRIGHT LOAFER !!

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese
Nasıl gelip , nasıl geçtiği anlaşılmayan bir hafta sonundan çıktık.Eminim hepiniz böyle hissediyorsunuzdur çünkü yağmurdan dolayı bütün planlarımızı ertelemek zorunda kaldık.Bir ara hiç durmucak bu yağmur dedim ve hayatımda ilk defa yağmurun yağışından bu kadar korktum tabi ''yağmurdan ıslananlar'' grubuna da dahil oldum neyse konumuza dönelim  :)

Hafta sonu içinde ne zamandır ertelediğim , çoğunuzun birden fazla yaptığı bir dıy projesini deneyim dedim.Malum bu sene parıltılar,simler özellikle ayakkabılarda çok popüler bende geçen aylarda fiyatının uygunluğundan dolayı tercih ettiğim ve süsleyim diye kenarda beklettiğim siyah loafer ayakkabımı feda ettim :)

Tutkal,sim ve fırça üçlüsüyle ayakkabımın önlerini simledim.Biraz yamuk yumuk oldu ama yinede görüntüsü çok yakından incelemediğiniz sürece güzel duruyor.Tabi bu esnada aldığım tüm önlemlere rağmen her tarafım sim oldu :) Bakalım siz beğenicekmisiniz bu ilk dıy projesi denememi :)

Nasıl yapıldığını çoğunuz iyi bildiğiniz için bilmeyenler için kısaca özet geçicem ;
-Tutkalla bir miktar simi boş ve gözden çıkardığınız bir kapta karıştırın ve fırça yardımıyla ayakkabının belirlediğiniz bölgelerine (diğer yerlerini bulaşmayı önlemek için gazete, folyo vb. birşeyle kapatarak ) sürünüz. -Tutkalı yeteri kadar yedirdiğinize emin olun çünkü üzerine tuz serper gibi bolca sim serpeceğinizi ve alttaki tutkalın simleri tutması gerektiğini unutmayın.
-Kuruduktan sonra yapışmayan ve fazlalık kalan simleri uygun bir yere dökebilirsiniz.

İşte bu kadar :)







2 yorum:

  1. çok güzel olmuş en kısa sürede bende deneyeceğim :)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Sizinkinide merakla bekliyorum o zmn :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...