3 Nisan 2012 Salı

BRONZİNG POWDER !

Yaz aylarının gelmesiyle bir çok konuda yeniliğe açık olduğumuzdan bahsetmiştim geçenlerde .Bunlardan biride makyaj ürünleri.

Kışın kullandığımız ürünleri en aza indirmek için elimizden geleni yapıyoruz bunun içinde etkili ve bir çok görevi üstlenen ürünler arıyoruz.Bence bu ürünlerin başında bronzlaştırıcı pudralar geliyor.Hem pudra,hem bronzlaştırıyor,hem allık olarak kullan vs. vs. ..Tabi şu ana kadar kullanmadığımı daha doğrusu kullanamadığımı itiraf etmem gerekiyor.Çünkü fazlasıyla beyaz tenli olduğum için hiç bir zaman cesaret edemedim.Bazı markaların bu özellikli pudralarının en açık tonu bile bizi kiremit rengine dönüştürmeye yettiği için hep kaçındım bu tarz ürünlerden ama bu sene gerçekten etkili , kalıcı ve beni çatıların üzerine koysalar ayırt edilemeyecek renge sokmayan bir bronzlaştırıcı pudra alıcam ve sizden de bu konuda yine tavsiye ve sürüş teknikleri hakkında bilgi bekliyorum.










2 yorum:

  1. Bende buğday tenli olduğum için hiç kullanmadım, koyu koyu yapar beni diye.;)) En çok kumrallara yakışıyor ve dozunda kullanılırsa çok güzel duruyor ama onu biliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende aynı görüşteyim eskiden koyu renk pudralar kullanıyordum şimdi hayret ediyorum nasıl kullanıyormuşum onları diye bronz pudralarda benim için riskli en iyisi hiç bulaşmıyım :))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...