23 Nisan 2012 Pazartesi

BUGÜN 23 NİSAN !



Zaman geçtikçe bazı şeylerin değeri azalır derler ama bence zaman geçtikce bazı şeylerin kıymeti daha iyi anlaşılıyor.Çok parlak bir öğrenci olmamama rağmen gözlüklü oluşumdan mıdır nedir hep bir inek modelim vardı.ee hal böyle olunca ilkokul 5 den lise sona kadar her türlü tören,kutlama,konser,tiyatro etkinliklerinde bulunmuşumdur.Bence sesim burnumu sıkmışssınızda öyle konuşuyormuşum gibi çıkar ama :) Bir pazartesi sabahı İstiklal Marşı töreni esnasında okul müdürünün tören sonunda aa senin sesin güzelmiş koroya gir demesiyle keşfedildim ( ki ben çoktann koronun has elemanıydım ) .Bazen bu tarz etkinliklerden sıkılmıyor değildim.Prova yap ,hazırlan,tatil günleri okula gel vb. şeylerden kaçmak istediğim ,kaytardığım günler olmuştur ama şimdi düşünüyorum da bir zaman sonra istesen de o günleri aynı kıvamda yaşayamıyormuşssun zamanında kıymetini bilmek lazımmış ( zamane gençlerine tavsiyeler volume bilmem kaç ) Andımızı kaldırmak isteyen,Atatürk'e dil uzatan,törenlere seyahat acentesi gözüyle bakan,Sınıflarımızın,okullarımızın ,hayatımızın demirbaşı olan Atatürk portresini duvardan indirmek isteyen şerefsizlere selam olsun .Tüm milletin ve çocukların bayramı kutlu olsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...