6 Nisan 2012 Cuma

HAFTANIN OJESİ : SALLY HANSEN ALL FİRED UP !

Günaydınlar ve güzel günler hepinize
Bir kaç haftadır kalıcı ojelerle gezdiğim için haftanın ojesi postu yapamamıştım.Bide son haftalarda oje sürme özürlü oldum yine hafta başında 3 kere sürüp geri çıkardım ojelerimi (iç ses: tamam biliyorum normal değilim ).
Dün havalardan kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir baş ağrısıyla uyandım sağ olsun tüm gün bana eşlik etti kendisi.Çantamda ağrı kesici olmadığını görünce (takıntılıyım her ilacı içmem , yutamıyorummm napıyım :) ) iş yerinin yakınlarında ki bir eczaneye ziyarette bulundum.Ağrıdan kıvranıyorum ama hem ilaç alıyorum hemde oje seçiyorum :)) Ne zamandır Sally Hansenın kırmızı tonlu ojelerini denemek istiyordum.Evde bolca ateş kırmızısı oje olduğu için farklı bir ton olsun istedim turuncu,pembe ve kırmızı tonlu bir nar çiçeği oje aldım.Bakalım beğenecek misiniz ?

Orjinal görüntüsü alttaki resim gibidir bu arada beni İnstagram dan takip etmek için elidaaa diyorum :)



6 yorum:

  1. Ben çok beğendim, bu şekerleme gibi olan ojelere bayılıyorum. ;)

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm beğenmene sevindim..evet bu renk ojeler çok güzel oluyor bu yaz bol bol görücez :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba kozmoda.com işbirliği ile hediye cekılişi düzenlıyorum

    http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ;) hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  5. bu renk ojeleri çok severim, tam kırmızı değil biraz açık bir tonu galiba, ama böylece orijinal bir oje oluyor, ben de alayım bundan:)

    YanıtlaSil
  6. Evet tavsiye ederim ..nar çiçeğine yakın bir renk ama daha turuncu tonlu ve fosforlu gibi :) sevgilerrr

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...