24 Nisan 2012 Salı

MANGO SUMMER !

Merhabalar
Çoğu kişi farklı giyinmeyi sevdiği için  ve kendi aldığı ürünün başkasında görmemek adına mangoyu pek sevmez ama mangonun son senelerdeki yükselişi gözden kaçmayacak şekilde ( ki kızılay durumunu engellemek gerçekten imkansız ):) .Eskiden düm düz üzerine Mango damgası yapıştırılmış düdük gibi tshirtleri,34-36 beden dışında tek bacağını zor sığdırdığın kotları ve pazar yerinden farksız, dağınık mağazalarıyla en son lise döneminde kendisiyle yolları ayırmıştım ama son 2 senedir mangonun yaptığı yenilikler,tekstil ürünleri,aksesuarları,ayakkabıları baya dikkat çekici,seçenekli ve zaraya azıcık ucundan rakip olmuş durumda.Şansıma oturduğumuz yerin karşısına açılan bir avmde bizim yörenin ilk değilse bile tek büyük mangosu kondurulmuştur.İyimi oldu bu bilmiyorum ama 2 dak. girsem elim boş çıkamaz oldum.Bakalım bu sefer poşetlere neler konmuş :) ?

Ne zamandır aradığım kısa paçalı pantolonu buldum sonunda örnek görselde ki kısa değil 
( boyum 1,65 ).Bileğin biraz üzerinde duruyor ama kesinlikle yukarıdaki gibi kapri modeli değil :) 



Bol  pantolonlar geçen seneden beri çok popüler.Bir önceki sene bu modelin düz renkleri fazlasıyla kullandım bu seferde şal desenlisini almak istedim.Rahatlık konusunda hiç bir şüpheniz olmasın fakat benden konusunda fazlasıyla genişlemesi oluyor bilgilenize.

Bu kazaklar bu sezon kurtarıcım oldu.Tam ısınmayan havalar,sürekli tshirt üstü hırka kombini yapmak fenalık getirdiği için ister eşofman ister kotla,taytla kombin edin  :) Tüm renkleri şu an elimde mevcut o kadar yani :) 

vee bilekliğim ....

The End :)) 

9 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni kesfettim:)
    Uyenim
    Ben de beklerim bloguma
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :)Hoşgeldiniz bloguma ben sizi severek takip eden takipçilerinizdenim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. Saol cnm teşekkür ederm ;)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan güzel seçimler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  6. orange lar harika buyazın en canlı enerjik rengi bence:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. blogunu yenı gordummmm bende her zaman beklerım...ayrıca bıleklıgıne bayıldım bu sene harıka bıleklıkler var gercekten ayrıca pantalon pcalarıda foraaa yıne:))) sevgıler...bu arada twit ve ınstag. adım @kuzununannesi fakat senı bulamadım:(

    YanıtlaSil
  8. Reçelim - evet bu sene benimde en beğendiğim renk turuncu diğer renklere göre daha canlı buluyorum sevgiler ;)

    Kokosss Kelebek : Hoşgeldin :) O bilekliğin bir çok rengi var mangoya bakmanı tavsiye ederim ve tabi pantolonlar içinde :)) Blogun sağ tarafındaki butonlardan twitterıma ulaşabilirsin yada @AdileYcn olarakta arabilirsin. İnstagramda Elidaaa olarak ara cnm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...