4 Nisan 2012 Çarşamba

NARS - VEPASHOP !

Günaydınlar herkese
Tam bu yazıma başlayacakken tık tık kapı çalındı ve vanilya club nisan ayı kutusu geldi.Kutular geldiğinde o kadar heycanlanıyorum ki anlatamam sanki özel birinden hediye almışım gibi :) Beni twitterdan takip edenler kutu hakkındaki yorumlarımı okumuştur , takip etmeyenler ve twitter kullanmayanlar yarını beklemek zorunda ne yazık ki ..detaylı bir postla hayal kırıklığımı dile getiricem takipte kalın :))

Neyse esas konuma dönüyorum...Bu sıralar fazlasıyla makyaj malzemelerine takmış durumdayım ama öyle bir şey alıyım tamam durumu yok set falan alasım geliyor (sanki sürekli makyaj yapıyorum ya :)) ).Aslında Kullanmak istediğim markaların başında benefit geliyor fakat bana yakın bir sephora olmadığı için hadi elimdekileri bitiriyim öyle alıyım diye karar verdim.Dün öyle gezinirken ara ara takip ettiğim vepashop sitesinden dayanamadım ve bir adet nars allık ve aydınlatıcı aldım .Şimdilik aldığım ürünlerin mağaza görsellerini sizinle paylaşıyorum ama elime geçer geçmez ayrıntılı post hazırlıcam :) Sevgiler , saygılar


4 yorum:

  1. merhaba, ben loopie love yıldızlı bilekliğiniz fiyatını sorucaktım. şubat postu olduğu için görmezsiniz diye buna yazdım. Bu arada nars highlighter'ı ben de kullanıyorum. çok azı bile yetiyor birini bitirmek bayağı güç;)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar 100 gibi bir fiyatı vardı başka şeylerde aldığım için net hatırlayamadım Harvey Nichols larda satılıyor diye biliyorum ama mağaza fiyatları 200 küsür sanırım.
    Ayrıca Bende ilk defa kullanıcam aydınlatıcı çok merak ettim aldım o şişe bana uzunnnnn bir müddet gider herhalde :)) Umarım yardımcı olabilmişimdir sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim cevapladığınız için, kesinlikle çok uzun süre gidicektir;)özellkle güneşli havalarda kaş altından elmacık kemiğine doğru sürünce gerçekten güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim aydınlatıcı konusunda beni bilgilendirdiğiniz için söylediğiniz şekillerde mutlaka denicem ;)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...