11 Nisan 2012 Çarşamba

NEW BALANCE WATCH'S !!

Bir dönem saatlere olan ilgimden fazlasıyla sıkıldığım için çok beğendiğim halde saat almamak için söz vermiştim kendime.Taktığım saati yarım saat sonra çıkarmam,kolumda 1 kilo yük taşıyormuşum hissine kapılmam da cabası tabi..kısaca saatler beni daraltıyordu ama yaz gelince kollarımda bir boşluk hissediyorum hoş bu sene bileklikler fazlasıyla popüler ama saatsiz olmaz dedim ve kendime kırmızı new balance bir saat edindim.1 haftadır kolumda çünkü rengiyle ve hafifliğiyle aşk yaşıyoruz :) Bu saati keşfetmeme sebep olan canım dostumada teşekkürlerimi sunuyorum :)

Bende new balance hastasıyım diyorsanız tıklayın diyorum :)





2 yorum:

  1. Bende beğeniyorum bunları ama bir türlü karar veremedim alsam mı almasam mı diye;)

    YanıtlaSil
  2. Valla canım ben markafoniden çok komik bir fiyata aldım ..çok hoşuma gitti şu an kampanya bitti ama konseptsaat diye bir site var orda satışta bakabilirsin :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...