9 Nisan 2012 Pazartesi

OXXO ALIŞVERİŞİ !

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese
Geçen yaz ve bu yazıda kapsayan bir renkli pantolon modası hızla devam ediyor.Geçen sene gözümün alışması yaz sonunu bulduğu için kısmet bu seneyeymiş deyip kendime 2 adet pantolon aldım.Sanmayın ki öyle rengarenk biri kırmızı biri beyaz :) Yavaş yavaş alıştırıyorum kendimi .Çoğu yerde bu pantolonlardan olmasına rağmen şansımı oxxodan yana kullandım.Tabi pantolonları sepete atmışken bağımlısı olduğum oxxo tshirtleride eksik etmedim.Kargom 3 iş günü bilgilendirmesi ile 4. günde problemsiz geldi.İsterseniz internet sitesinden ayırtıp mağazadan teslim alabiliyorsunuz.Ayrıca kendilerine hediye cüzdan için teşekkür ederim :)

Pantolonlar 2 farklı modelde 

Biri dar paça (paçasında fermuar var ) diğeri boru paça 



Genel duruşları da böyle 


vee tabi vazgeçemediğim tshirtlerim ..Eğer sizinde böyle takıntılı olduğunuz ve kalıbından memnun kaldığınız düz tshirt markaları varsa beni de bilgilendiriniz.


vee tekrar oxxo ailesine cüzdan için teşekkürler ;)

7 yorum:

  1. t-shirtleri harika gerçekten de, güle güle kullan, ben de geçen sene pudra rengi kapri almıştım, renkli pantalon olarak, bu sene ne yaprız bilmiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Valla bu sene o kadar renk seçeneği var ki aklına gelebilecek en uç renklerde bile pantolonlar var :) Şimdilik kırmızıya alışıyım yaz uzun bakıcaz artık :))

    YanıtlaSil
  3. cüzdan güzelmişş:))

    YanıtlaSil
  4. merhabalar 1.70 boyunda 55 kiloyum mangoda s giyiyorum oxxodan netten sipariş vereceğim sizce kaç beden pantalon almalıyım.bollaştıgını ve kalıplarının geniş olduğunu duydum yani xs 36 bedene tekabül ediyormuş doğrumu acaba bir beden küçük alın diyorlar yani xxs mu almalıyım.ilgilenirseniz sevinirim çok teşekkür ederim sevgiyle kalın aldıklarınızı güzel günlerde eskitin

    YanıtlaSil
  5. Öncelikler teşekkür ederim ben pantolon bedeni alarak L beden aldım tam oldu ama bir iki giymeden sonra çok fazla bollandı sizin kilo ve boyunuza göre normal olan xs ama isterseniz xxs da deneyebilirsiniz olmazsa her hangi bir mağazasında değişim yapabiliyorsunuz umarım yardımcı olabilmişimdir :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim ilginiz için netten alacağım bulunduğum yerde oxxo yok.alınca durumu yorumların altına eklerim benim gibi arayanlar sizin sitenizde bulsun teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...