20 Nisan 2012 Cuma

SHOPPİNG LİST !

Bu sıralar alışveriş konusunda diyete girdim , ee malum önümüz günlük güneşlik. Tatildi , gezmeydi , tozmaydı..bütçe fazlasıyla aşılıyor.Bunu engellemek içinde bir süredir bir şey almıyorum.İçimdeki kredi kartı canavarına da hadi canım sen hesabın kesilene kadar bir dolan gel, bir müddet görüşmeyelim dedim :) İlerleyen günlerde ( ki inşallah bu ilerleyen gün diye tasvir ettiğim zaman biraz uzunca olur :) ) Gerçekten ihtiyacım olan şeylerin listesini çıkarttım :) ( yalanaaa bak gerçekten ihtiyacım var mış pehh ) Bakalım neymiş , nelermiş bunlar ?

Asosta gördüğüm bu çantayı çok beğendim fakat alıp almamak konusunda kararsız kaldım .60 küsür dolar olan bu çantayı yurdum sınırları içindede bulabileceğimi düşündüm .Bu renkte bu stil ,yazısız,logosuz çanta gören parmak kaldırsın :) 

Biliyorum yukarıdaki resmi görüncee ooooo canım sen bu babetlerden almadın mı ayağımızda paralandı bizim çoktan dediniz dimi :) Şaka bir yana bu babetlere senelerce kin kustum nedeni de diğer markalara nazaran pazar,dükkan,mağaza,çarsı aklınıza neresi gelirse orda sahtelerinin bol olması ama öyle sahte deyip geçmeyin yine 200 kağıdı gözden çıkarıyorsunuz yani .Bende bu sebepten ötürü küsmüştüm ama son zamanlarda hem klasik , hem orta şekerli kombinlere baya yakıştırır oldum .Tabi ben buna karar verene kadar hiç bir yerde kalmadı.Yaz için süper renkleri var ama kışında kullanmak için tercihim siyah.Ani bir online alışveriş için  kalıpları hakkında bilgisi olan varsa yine parmak kaldırsın .

Yaz gelince zaten makyaj yapmayı sevemeyen ben hiç elimi sürmez oluyorum .Bu sıralar ruh gibi görüntümü engellemek için renkli nemlendirici almaya karar verdim ama yağlı cilde sahip olduğum için marka konusunda muallakta kaldım .Yukarıda ki ürün bir gözenek kapatıcı ama hafif renkli olduğu için ve yağsız formülde üretildiği için ( tabi övgülerde cabası ) Benefitin herkesce mucize olarak adlandırılan bu ürününe şans vericem .

Bazen kırmızı ruju kendime yakıştırıyorum , bazende ıyk diyorum , nude tonlarda rujlar sürüyorum bu seferde renksiz bir hal alıyorum .Bende ikisinin ortası olan mercan rengini denemeye karar verdim .Çok açık pembe sevmem , çingene pembeside pek bana göre değil bu yüzden bu renk ben ve ben gibilere ideal sanırım .

vee enmoda.com da uzunca bir müddet satışta olan ve benim sapşallığıma gelip almadığım Batya Kebudi  bileklikler.Şu an internet üzerinden alabileceğim bir yer bulamadım ama yakın bir zamanda benim olmalarını diliyorum .

see u 
mujk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...