10 Nisan 2012 Salı

STUDİO RAİN WİSH WİSH WİSH LİST !

Biz bayanlar için dönem dönem bazı takıntılar söz konusudur.İtiraf edemesek de hepimizin içinde bir alışveriş canavarı yatar.Alırız alırız ama ne yazık ki doyma oranımız yok .Bu durum bazen bizi sıkıntıya soksa da bazende ''oh be '' diye mutluluk hormonlarından nasibimizi alırız.Kimimiz makyaj malzemelerine,kimimiz üste başa , kimimiz hatta çoğumuz da ayakkabı ve çantaya tutkunuzdur.Benim takıntım da ayakkabı ve çantalar.Almayım,yer yok,benzeri var vb. bahanelerle kendimi kandırsam da yiğidi öldür hakkını yeme modum daha ağır basıyor çoğu zaman.Şu an sadece resimleriyle aşk yaşadığım 3 adet ayakkabı söz konusu ama ilerleyen günlerde benim olmalarını dileyerek sizi onlarla baş başa bırakıyorum ,tabi bu ayakkabılar nerdendir,kimdendir ,başka başka neleri vardır diyenler için size studio rain diyorum tıklayın diyorum öpüyorum :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...