17 Nisan 2012 Salı

SUPERGA !

Aylarrrr aylarrrr önce superga ayakkabılardan alıcam demiştim.Ne zaman o niyetle alışverişe çıksam mutlaka aklımı başka şeyler çeldi.Sürekli ertelediğim bu ayakkabıları almak geçtiğimiz haftaya kısmet oldu.


Geçmiş postlarda siyah delisi olduğumu bir çok kez belirtmiştim.Hala siyaha bayılıyorum ama bu senenin renkleri o kadar canlı ki matem havasında giyinmek olmaz diye bu sefer şansımı lacivert olarak (baya açık ve canlı bir renk dimi :))) ) kullandım.Maviler,beyazlar,krem rengi vb. renklerle kolayca kombin edilebilen bir renk olduğu için bu kararı verdim ( veee ilkkk defa bir lacivert ayakkabı aldım :) ) Valla bu tip ayakkabıları beğenmeyenler vardır illaki ama rahat ve kullanışlı bir ayakkabı arıyorsanız tavsiye ederim.İlerleyen zamanlarda bir tanede açık renginden evlat edinebilirim :))
Tabi bilmeyenler için bu ayakkabılar nerde satılıyor derseniz ? Boyner,bilstore,hepsiburada.com, benim bildiklerim.




8 yorum:

  1. ben zaten bu tarz ayakkabılara bayılırım gule gule kulan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm teşekkür ederin :*

    YanıtlaSil
  3. nerden aldın???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsiburada.comdan aldım ama Boyner,bilstore ,vepa da da satılıyor

      Sil
  4. Kalıpları nasıl? mesela converse ya da puma kalıbıyla aynı mı? bilgi verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliplari normal tam numaraniz rahatlikla oluyor :)

      Sil
  5. convers ayakkabıda 36 numara giyerken supergada 35 numara giyiyorum yani tam numara olmuyo geneldede 36 giyerim şimdide vans alıcam ama internetten kaç numara almalıyım sizce deneyemiycegim için karar vermedim bi türlü yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Ne yazık ki vanslar hakkında pek bilgim yok ama sizin mesajınızdan sonra bir kaç kişiye sordum kalıpları yarım numara kadar küçük dediler ama kişiye göre farklılık gösteriyor umarım yardımcı olabilmişimdir
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...