5 Nisan 2012 Perşembe

VANİLYA CLUB NİSAN AYI KUTUSU !

Merhabalar ve güzel günler herkese ;)
Dün sabah Vanilya club nisan ayı kutusu elime geçti.Çoğu blogger arkadaşımız post yayınladı bende eksik kalmayım dedim.Dün hayal kırıklığına uğradığımdan bahsetmiştim kutum için.Bu ay ki kutu diğer aylara göre baya boş geldi.Yanlış anlaşılmasın markaların ve ürünlerin kalitesiyle alakalı bir konu değil bu .Herşeyden önce gözümüzü doyurmayan bir kutu olmuş. Bir ara acaba eksik mi geldi diye şüphelenmedim değil ;))Dün akşam mesai bitimde eve uğramadan bir yere yetişmem gerektiği için şöyle bir elimi yüzümü,kremleyim,bir ruj sürüyüm dedim .Kutunun içindekiler imdadıma yetişti :) 



Chantecaılle markası bu ayın markası olmuş .Daha önce duymamıştım ama hollywood ünlülerinin tercihiymiş.Makyaj malzemeleri ve cilt bakımı konusunda popüler bir markaymış.Benim kutumdan Pirinçli yıkama jeli,nemlendirici krem ve ruj çıktı.Bu ay ki kutuyu sınırlı tutmalarının nedeni bu markanın fiyatları olabilir çünkü çokta ucuz değillermiş.

Yıkama jelinin kıvamı güzel.Yüzünüzü yıkarken içindeki pirinçleri hissediyorsunuz peeling gibi sert değil ama kokusu biraz tuhaf  ama üzerine nemlendiriciyi sürdüğünüz zaman koku gidiyor.Benim cildim yağlı olduğu için yıkama jeli ve krem benim için önemli şeyler.Cildimi çok dengede tutmadılar ama yağlandırmadılarda tavsiye ederim yani.

Bana gelen rujun rengi kahve rengi gibi ama dudakta bordo gibi duruyor.Kıvamı güzel ve iyileştirici özelliğe sahip.
Bu kutuda en sevdiğim şey nuxe body scrub oldu.Kokusu süper ,cildiniz yumuşacık oluyor 

Roberto Cavallinin yeni parfümüymüş daha koklamadım desem :) Diğerlerini incelerken arada kaynadı o :)


Ve bu ayın popüler markalarını tanıdan bir mini dergi .

Bu ay için vanilya club ailesine teşekkür ederiz ve umarız ki ilerleyen aylarda bu kadar boş bir kutumuz olmaz :))



2 yorum:

  1. Kutu gerçekten çok iyi... Mesela geçen ay gelen lila kutu neydi öyle yaa :(

    Bu ay ben yine bir şans verdim lilakutuya ama sanırım vanilyaya geçme zamanı geldi de geçiyor bile... :)

    YanıtlaSil
  2. Valla cnm vanilya club üyeleride zaman zaman lila kutuyamı geçsek diye düşünmüyor değil ..her ay aynı düzeyde , bollukta kutular gelmiyor evet markaları iyi olan kaliteli ürünler geliyor ama tester boyunda oluyorlar.İki kutu arasındaki fiyat farkıda oldukça belirgin .Ben bir ay üyeliğimi iptal ettim ama insan merakta ediyor yani ne gelicek diye tekrar üye oldum :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...