7 Nisan 2012 Cumartesi

VEE ARANAN BABET BULUNUR AMA NEREDEDİR ? !

Günaydınlar ve mutlu hafta sonları herkese
Dün popüler olan bloglardan birinde dolanırken geçtiğimiz hafta yapılan Beymen Blender lansımanı fotoğraflarına bakıyordum.Bol görselli bir post içinde birden işte budur dedim :) Postu yayınlayan blogger arkadaşımız kendimi almış , hediye mi verilmiş bilemiyorum ama pembe pisi pisi tarzı ,rahatlığııı taaa burdan anlaşılabilen bir babet fotoğraflamış.O dakikadan beri aklımda kendileri.Markasını fotoğraftan net görememenin verdiği stresle acaba nedir nedir ? diye sorarken azcık ucundan gözüken harfleri gııgla yazınca :) Hooppppp bingo :)
Karşınızda YOSI SAMRA babetçikler ..bu tarz babetler çoğu yerde var ama görünüşe aldanıp aldığım her babet için her yıldan bir iz var ayaklarımda :) Daha denemedim ama bu babetlere güveniyorum :) Nerededir peki ? okuduğum postu baz alırsan galiba beymen blenderdadır yoksa internet üzerinde bir yerdedir inşallah , kendi sitesinde de online satış var ama kalıplarından bir haber olduğum için canlı canlı deneyip almak istedim , gören,duyan , bilen varsa beni aydınlatsın , sevap kazansın mujk;)








4 yorum:

  1. İngiltere'de bu babetler partilerde dağıtılıyormuş, topuklu ayakkabıdan yorulanlar hemen alıp giysinler diye:)
    Bu arada çekilişim var cillteki koyu lekeler ve siyah noktalara etkili bakım ürünü dağıtıyorum:
    http://www.modagrafya.com/2012/03/cekilis-kiehlsten-cillteki-koyu-lekelere-karsi-yepyeni-bir-urun-clearly-corrective-dark-spot-solution.html

    YanıtlaSil
  2. merhabalar aynı şekilde bende o arkadaşımızın blogunda gördüm evet gerçekten çok rahat ve kullanışlı gözüküyorlar.umarım bulabilrsiniz ve bizide bilgilendirirsiniz:)) bende bloguma beklerim şimdiden teşekürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar :) Haftasonu beymen blendra baktım ama yoktu biraz önce türkiyeye gönderim yapan yabancı bir sitede buldum ama yinede denemeden almak istemiyorum.Kalıpları hakkında da ne yazık ki bir bilgim yok :S Sevgiler ve iyi haftalar

    YanıtlaSil
  4. http://www.shopbop.com buda o site :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...