25 Nisan 2012 Çarşamba

YVES SAİNT LAURENT ROUGE PUR COUTURE !

Rujlarla pek aram olmadığını önceki postlarımda bir kaç kez belirtmişimdir.Heves edip ne zaman bir ruj alsam ya annem elimden almıştır ya da çanta diplerinde özel günleri beklemiştir.Geçtiğimiz hafta sonu Marmara Forum Sephora mağazasında renkli nemlendirici ararken görevli bayanın ''başka ihtiyacınız olan bir şey var mı?''sorusuyla yine kendimi rujlara kaptırdım.''Yeni çıkan bir ruju sizde mutlaka denemek isterim'' diye ısrar edince kıramadım kendisini.Yves saint laurent in yeni ruj serisini daha önce bir kaç blogger arkadaşımızın postlarında görmüştüm.Aslında denediğim şey tam olarak gloss ruj . Öyle parıl parıl bir etkisi yok dağılmıyor,akmıyor,bulaşmıyor veeeee abartmıyorum sabahtan akşama kadar duruyor :) Ben vişne rengine yakın bir renk aldım ama koyu renk olmasına rağmen dudaklarım kocaman gözüktü ( yanlış anlaşılmasın şişirici etkisi yok ) .Fırçasının üçgen olması nedeniyle dudak kıvrımlarına rahatlıkla sürebiliyorsunuz.Tavsiye edilir .
(Not: Renkli nemlendirici olarak ne aldım ? Cevabı yakında  :) )






6 yorum:

  1. Bende 7 numarasını aldım :) tek kelimeyle mükemmel , aşk yaşıyoruz =)
    güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Sende güle güle kullan dediğin gibi bizde aşk yaşıyoruz :) Bütçe açıklarını kapatıyım en kısa zamanda başka bir rengini daha alıcam :))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hoş bi ruja benziyor rengide güzel bence:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim öyle yapış yapış lipstick sevmeyenlerdensen tavsiye ederim renk seçeneğide bol :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...